dusuncelere dalarken

Yayınlandı: 29 Mayıs 2011 / Uncategorized

Tamda simdi,yurudugum yollarda bulundugum ortamlarda karsilastigim insanlarda …

Ask … Sevgi … Tutku … Heyecan …

Ben bunlari yasadim ama hep yarim, hep kendi icimde buyuttum her seyi, yasamak istedigim gibi yasadim doya doya … Ama karsi tarafin da ayni seyler hiss etmesiyle ilgili bi sey diyemem gerci sonuca bakarsak bi bok hiss etmiyormus demek en mantiklisi olur. Gidiorum bir yerlere mesela, saga donuyorum ciftler,sola donuyorum ciftler, ele-ele, sarmas dolas, opusen kim sevisen kim … Uyuz oluyorum lan, benim icimde ask acisi olunca kimse karsimda mutlu olmasin anasini satiim. Cek lan elini kizin belinden kacirmicaklar zaten, kizim sende agir olsana bir az, simdi seni baban gorse var ya, valla seni vurur elemanin da munasib yerine bir seyler monte eder ona gore 🙂

Lan, baya bi ibneymisim bende, bana ne el alemin sevismesinden sikismesinden salla diorum kendi kendime, ama kafamda da devre atinca bole oluo aq napiim kodum bozuhhh 😉 Bazen kendimi bole ucmus vaziyette buluorum. Bulusmusum sevgilimle (sevgilim dedigim o eski iste, nedense hayal kurdugumda bile rahat birakmio yavsak, yada benim yavsakligim bilmiorum artik). Nerde kaldim la, hea bulusmusum sevgilimle bas basayiz, oturuoz cimenlerde falan, ben sarilmisim bu da yaslanmis bana, tenlerimiz dokunuo, sicakligini hiss ediorum.  Kulagina fisildiyorum sevdigimi, bazen o da aniden donuyor bakiyor gozlerime ole kayb oluyoruz resmen ve ve ve ve aniden hic beklenmedik sekilde yapisiyorum dudaklarina …. (valla simdi su an yazarken bile dudaklarina yapisma kismini bole icimden bi off ettim derin derin ic cekerek)

Opusmek … Asiksan eger opmek cok onemli, hatta farkli sekilleri varmis opusmenin gozu kapalisi, gozu acigi ne bilim neyi … Lan bana gore hic fark etmio ama … Opuyorsun yaa o yeter pic, daha ne fantazi yapion bide zaten ilk defa. Sacma goz hareketlerini sonra yaparsin artik, bu ilkin heyecanini yasarken bide gozunu dusunup sicma heyecanin icine. Dusunsene duymussun gozu kapali opusmek daha orijinal, opunce gozun acik oldu, itiyorsun kizi, hadi yeniden opuscez gozumu kapatmayi unutmusum. Resmen ettin her seyin icine 😀

Ve de sim siki sarilmak. Bayiliyorum bu duyguya, bole icten yazdim evet, cunku opusme kismini yasamasamda, sarilmani yasadim la harbi bi baska oluyor. Bir konudan digerine atliim bi kac satirlik, simdi neden opmedin die aklinizda bi soru olursa cevaplayim dedim, valla bende bilmiorum, belki beraberlik kisa oldu ondan, belki firsat olmadi dogru duzgun, belki kiyamadim bilmiorum ama harbide opusmedim. Hea bu arada tum bunlari sevdigin kisiyle yasamayi diyorum ona gore yani, cocukken komsu kiziyla opusme konularini demiorum , cunku ole seyler yasadim bende 😀   neyse, donelim konumuza sarilmak kismindaydik … 🙂  harbiden de o da bi baska duygu. Hic unutmam metrodayiz, sokulmus bana sanki bir eli elimde, diger elimi sirtina doladim,ole tuttum sanki icime sokar gibi, o da ayni kedi gibi sokulmus sanki bana. Vay arkadas ne kadar mutluydum anlatamam. Hafif saclarinin kokusu bir az teninin kokusu bir az da parfumu. Bastan cikariyordu beni resmen. Hele bi de eli hafif gevseyince yada benim kolum hafif bosalinca daha cok sokuluyordu bana, sanki yagmurdan kapali yere siginan kedi gibi. Allahim ne gundu. Guzelim inicegi duraga yaklasiodu, basini kaldirdi bi bakti gozlerime, beni birakma gibisinden, oldum lan o an ….  off yaa simdi tamda burda yanimda olsa ole bi sarilirdim ki, yapisirdim dudaklarina simsiki, umurumda olmazda bulundugumuz mekan, cevremizdeki insanlar …

bole iste, su an bi eglence merkezindeyim, ve karsimda bi suru cift var, onlari gorunce gaza geldim de yazdim belki, aklimdan cikicak die de, direk telefondan girdim

He eglence merkezi dedim de, simdi de aklima ne geldi… Film izlemek ciftler icin onemli prosedurlardan birisiymis. Simdi gidiorsunuz filme, tabii ki romantik olucak, illaki, sevisen, opusen olucak, hatta ihanet falan da olmasi lazim belki. Hani filmden sonra tartismalar olsun, tutkulu olsun ki, kendinizi film kahramanlarinda bula bilesiniz. Onlar sarilip opustuklerinde sizde aklinizin bir kosesine yazin die, vay anasini ne optu lan kizi, tamam bi dahakina bende ole opu vericem. falan filan iste … Ve de filmde zaten ortalik gozukmuyor ya, icerideki prosedurlar. Tabii ki, iliski durumunun seviyesine ve de yasanmislara gore deyisiyor bu durum. Simdi eger, yeni iliskiyse, eleman elini kolunu uzatiyor hafiften hani kizin elini tutucak ya caktirmadan 😀 .  Yada artik el-ele tutusma kismini asmislarsa kiz basini cocugun omuzuna yasliyor. Hatta bazen uzun sureli opusme yada sevisme kisimlarinda bunlarda firsati kacirmayalim falan diyorlar … Degisik oluyor bea 😀

neyse, bakiorum da iyice uctum ben 😀 zaten telefondan da yazmak baya bir zormus. haydi su sagimdaki cifti oldurmeden ben kacar 🙂

Yorum bırakın