geri mi donduk ne …

Posted: 28 Ocak 2015 in Uncategorized

Say Something – A Great Big World ft. Christina A…: http://youtu.be/NTNp1IbNLzA

bu aralar ara-sira birilerinin ebesini anma modundyaim. upset mood nie hala yakamdan yapismis halde anlayamiorum. cevremin yeni bakis acisini kesfetmek.asamasindayim. niye die baktigim olaylara artik ne iyi oldu da baktim die devam ediyorum. ne alaka die demeyin sakin. alakasi cok. bu sarki buraya nerden kondu die sorarsaniz valla cok rahatliyorum bu sarkiyla. baktigimda goremediklerimi belki de bu sarki ile gore biliyorum.


bazen nedensiz bir yerelere takiliyorum. ve bu nokta beni kendisiyle ta nerelere kadar goturuyor keske anlata bilsem. ama kapali duvarlari yikma gercegile karsilasamayan birisine anlatacagim tek kelime sacmalik otesi gibi gelir. bundan eminim


ve bir gun sihirli ayna arkasindan elimi tutucak bir el gorucem. ve bu sarki o zamana kadar dilimde dolasicak

say something am feeln up on u

i feel so small …..

Bir Cevap Yazın

