planlarım alt üst oldu

Posted: 26 Mayıs 2011 in Uncategorized

ileriye doğru fazla hayal kurmak prensibim değil zaten ama bazı adımları planlamak bazı şeyleri yapıcam diye hayal etmek güzel bir şey. tabii ki içine sıçan yada bir şekilde bok olmazsa her şey

şimdi, bu aralar baya yoğun tempo üzeri hayat şekli sürdüğüm için temmuz gibi 2haftalık bi tatil planlamıştım ve de yalnız değil tabii ki, yanımda arkadaş. e dolayısıyla arkadaş da bana göre planlama yapıyor. eğer haller bok olursa o da her şeyini alt üst etmek zorunda kalıyor. utanıyorum şimdi arkadaştan😦

neyse olaylara geçelim şimdi. abi mastır sınavı, ielts kursu, universite bitirişi, iş falan filan.  aslında salaklık bende lan ne bok yemeli aynı anda hepsinin altına giriosun ama bahanem var malasef kafam bi milyondu kendimi böle oyalıyorum diye düşünüodum neyse

hea durumlardan birisi de askerlik olayı. şimsi normalde gitmicem yani belge ayarlıcam ve de baya bi zamandır ayarlıcak kişiyle anlaştık fiyat ve neden falan belirledik işte. bende rahatım tabi kurtardık kıçı yani. ama işte dediğim gibi yukarıda yaptığım planlarda sıçmak gibi üstüme yok. abi buluştum adamla işte böle böle yapalım artık die. iki dakkanın içinde sikti belamı bıraktı aq çocuğu. fiyat iki kat artmış, ve sonuç belgeyi de 2ay sonra alıcaksın dedi. hay senin gelmişini geçmişini zikiim aq piçi, lan hani konuşmuştuk. zaten konuşmamız iki dakikadan fazla geçmedi de, giren bana girdi işte. alternativleri düşünüorum da, içimde umut kırıntısı var çünkü çevremde diolar ki, sikleme her şey düzelir. bakalım işte… inşllh düzelir.

durumlardan birisi de böle ki, seneler önce türkiyeden birisi ile tanışmıştım. böle ahlaklı dinli imanlı bir kız çocuğu. çocuk diorm çünkü gerçekten de çocuk ve saf. neyse tanışmıştık tesadüfle ve devam etmiştik irtibatı. 2 sene önce türkiyeye gittiğimde de buluştuk ufaklıkla. sonra hafif bi saçma ilişki oldu guya. ama boktan yani garibim çocuk yaa saf kapılmış gerçi nasıl benim gibi bir piçe kapılmış onu da anlamıorum yaa. neyse baya bi olaylardan sonra bitti gitti irtibatımız da bitti yani. işte şok. dün gece ding … telefona mesaj geldi, kim lan bu saatte derken açtım ve mesaj… garibim diorum yaa saf çocuk aynı modda da mesaj atmış… kendi kafasında beni düştüğüm imansızlık bataklığından kurtarmaya çaba gösterio elimi uzattım vüsalım lütfen tut dio. ya yapma dedikce daha çok israr edior. yakma kendini diorum hala aynı modda pes etmicem dio. kafam iice karıştı anasını satiim. ya çocuğum yaa saf masum kıyamıyorum daaa. baya bi akla ihtiyacım var …😦

olaylar anya konya olayı oldu resmen ama vallahi şu an kafam öle darma duman ki, anlatamam. baya bi şansa duaya ve de olumlu şeylere ihtiyacım var çünkü gerçekten her şey b yana bir azcık dinlenmek istiorum …

yaaaahuuuu napcam lan bea :((((

Bir Cevap Yazın

