Hakkımda

çayı acı ama iki şekerli içerim, kahvemi sütlü tercih ederim. karşımda çok vıdı vıdı ediceksen eğer, buna geçerli sebebin olsun, yoksa böle bi şansın bi daha olmuycak

küfr etme sakın, edersen küfrün kralını yer hayatına küsersin

bana sakın bağlanma, hayatını karartır kendime aşık eder sonra da en orta yerinden vurup siktir olup giderim. sakın arkamda acı gözlerle bakma, bir zamanlar bende baktım çünkü hiç etki etmiyor …

ve falan filan işte …

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s