Beşiktaş Kafe Tek – kaybettiklerinizi beraber bulalım …

Posted: 10 Ağustos 2016 in Uncategorized

Nu Man o To

şarkıyı eklemek için belirli nedenlerim var ama burda açamam.

İsim şuan çalıştığm kafenin ismi. ilk başta çalışmak için başladım ama şuam aşan boyutlardan dolayı farklı amaçlar var

İstanbulda fal konusu baya yaygınmış amma ve lakin fal bakan insanlar neden bu kadar gereksiz şeyler kullanıyor onu anlayamadım.

evet ben de bakmaya başladım ama bunun dışında yapmak istediklerim var: Re2 Bioenerji Meditasyon Bilinçaltı ve Astral.

Konulara tamıyla hakimim eğitimini ve tecrübelerini yeteri kadar yaşadım ve yaşattım. Şu an belirli öğrencilerim var sadece onların dışında toplum için sadece belirli aşamalar vermek istiyorum. şuan beni tutan konu Türkiyede bu tür eğitimlerin hangi şartlarla kullanıldığı önemli. yabancı olduğum için pek bilemiyorum.

Ve bu konuları kesinleştirdiğimde tabii ki gerisi gelicek

Öncelik şu ki bu tür başlanğıçları her insanla yapamam. öncelikle belirli konuşmalar yapmam lazım karşımdakı insanın bu tür konulara hazır olup olmamasını anlamak için ve hazırsa eğer hangi aşamaya kadar gide bileceğini kestirmek.

uzun lafın kısası. mekanımızda artık bu ve benzer hizmetlerin verilmesine başladım. isteyenler irtibata geçe bilirler

Beşiktaş/ Çarşı. Şehit Dursun Bakan Sok. İst. Turkey

Beşiktaş Kafe Tek

Bir Cevap Yazın

