Ask. Ben. Sen. Biz

Posted: 24 Haziran 2013 in Uncategorized

Ask.
Gozlerinin onundeki o mahcup bakis. O nefessiz kalan tebessum
Ask.
Kulagindaki masum fisilti seviyorum diye haykiran.
Ask.
Dokunusu bile titreyen her tenine dokundugunda
Ask.
Sesinin kulaklarinda kokusunun burnunda dolasmasi
Ask.
Kelimeleri bile dilinden dokemezken bakislarinla her seyi soyleyen
Sen.
Her defasinda yeniden ve yeniden kendine asik eden
Sen.
Dunya bir yana sen bir yana dedirten
Sen.
Illa da sen dedirten kalbinin en derinliklerinden
Sen.
Her goz kapayisimda guzel gozlerinle bana bakan, ask dolu bakan
Sen.
Dizilerime durmadan guzellik katan
Sen.
Beni benden alan ve sen yapan
Ben.
Her defasinda daha cok asik olan aptal asiklar gibi
Ben.
Senin disinda bir dunyani onemseme ihtiyaci duymayan
Ben.
Evirip cevirip baslangic ve sonda seni goren
Ben.
Hayat ihtiyaclari disinda nefes icin bile senin kokuna ihtiyac duyan
Ben.
Sicakligini dokunusunu opusunu hic bir seye degismeye cesaret bile edemeyen
Biz.
Tanimlanmasi o kadar zor olan bir sey ki
Biz.
Her seyi bastan yaratip derin duygularda kaybolan iki aptal asik
Biz.
Bir az cilgin bir az deli bir az kiskanc
Biz.
Bir anlik ayriligin acisini bile kalbin en derinliginde yasayan
Biz.
Yabanci bakislarin anlamsiz kelimelerin hedefi
Biz.
Nolursa olsun bir deri bir kemik misali kopmasi imkansiz ikili
Biz.
Aski sende ve bende varolup bir biz yapan biz …

Bir Cevap Yazın

