yeni isten ilk yaz :)

Posted: 08 Mart 2013 in Uncategorized

simdi. moruklara allokha diyerekten daliorm kelimelere. ama aga cidden fazla zamanim ykkkk. isteim. o yeah bu saatte isteim. yeni isim amk🙂 buldum. hayallerimi gerceklestirme ihtimaline bir adim daha yaklastim ))) ortaligin orospularini ayaklarimin altina alaraktan feci kaptim ahahah ))) gaza geldim simdi amk )))

simdi, operatorde ise baslamak feci bir sey )) Azercell … seviorm amk seni )) dogru icerdeki fazlalik orospulugu olmazsa daha cok severdim ama olsun, orman cakalsiz olmaz misali daldik gidioz hani

yeni iste calisali 2ay oldu nerdeysi orospulardan parami veren olursa daha cok sevinirem de, olsun en kisa zamanda ayarlicaklarmis )) ayarlamasalar soledim valla az ilerdeki bainin onunde sapkayi atcam yere baslicam dilenmeye amk ))) para ykkk hani derler yaa, kurusa kursun sikiom. amk bnde kursun bile bitti bozdurup sattim😀 acim su an. ama tam 9 dak sonra servise baglanmam lazim

baska her sey yolunda. yani ole gozukuo. ask yk ama ))) isterim olsun ama olmuo. sonuncu yatmak istegen cemaat kizindan sonra ise hic istemem. bazen istiom, bazen olmuooo. hasssiktir kafam karisti bak gene

ama olsun ii para kazancam amk. dagitcam ortaligim amina koycam. o yeah ))) hani mutlu olmaya calisioozzz kendi capimizdaaa )))

kendime bi de cin aldim ))) tatlidir haaa )) iidir severim cin’i. bi de mutfaktaki hatun sutlu kahve getirio ya, abi alip cikiom disariya yakiom bi tane de marlboro )) ohhh degme keyfime ))

neyse hepinize sikimi sallayarak selam ediyorum ))) kocaman optum tontis kizlarin zayif yanagindan :) 

seviorm lan sizi😀

 

Bir Cevap Yazın

