kis mevsimi neye lazim :)

Posted: 11 Ocak 2013 in Uncategorized

kis … aslinda bu da bir mevsimdir. sevilmesi gereken. yararlidir tabii ki. temizlikdir diyorlar bazen, bazen de hastaliklardan arinma falan filan. kisacasi adamina gore degisiyor iste.

ve ben. abi sevmiyorum kisi, kari, camuru ve en onemlisi de soguk. gotum donuyor anasini satiyim kisin. ben sicak seviyorum cunku. ve usumemek ucun kat kat giyinilen elbise, kazak mont zimbirtisini da sevmiyorum. eziliyorum resmen o kadar giysinin altinda. ebem sikiliyor resmen. hele bi de sicak bir yere giripte terleyip sonra yeniden soguga cikmak var amk, iste o zaman yarragi yiyorsun. kaptin mi sogugu, kaptin mi sifayi. ohhh ates burun akmalar halsizlikler ilaclar nane limonlar falan filan. sikiliyorsun resmen :) 

tamam kisin da kari var eglenceli bir seydir diye bilirsiniz ama, ulan ellerin buz bagliyor be ne eglencesi. cok merakliysan arkadaslarla bir birinize suyun donmus halini atmasina, git yazin gir denize su at. ne fark eder. icerik ayni😀

sirf bu yuzden ayilari seviyorum var ya. kis geliyor mu, gidiyolar yatiyolar amk. sicakcik misil misil ))) ohh miss. ama 3aylik uykudan sonra da sersem gibi bir ay kendine gelmen var. haha dusundum de 3 aylik uyku modundan sonra uyaniyorum. hasssiktir, sesli guldum ha🙂

ve ben. ben bole kis zamanlarinda, yapmak istedigim, somine yaninda sicacik. bilgisayarim kucagimda, yanimda sicacik cay ya da kahve, vazgecemedigim cikolatalarim, sigaram. bazen viski bazen sarap. hayat bu iste yaaa. ohh canim kahve cekti, haydi kacar ben

sevgili okurlar, opu verdim gozlerinizden )) her kese karli soguklu camurlu kislar🙂

Bir Cevap Yazın

