evim sensin …

Posted: 09 Ocak 2013 in Uncategorized

film vizyona gireli oldu baya ama ben daha dun izledim. o da baya bi baski ile youtube’de buldum da, kalite de boktandi.

ama ask uzerine gercekten hos bir film. izledikten sonra hatta hayatimda bir seylerin eksik oldugunu bile anladim. sigara yaktim gecenin korunde yildizlara karsi.
neden bole oluyor ki? bir turlu anlamiyorum

mutlu olmak kolay bir sey degildir, biliyorum, ama hani zorlukla kazanilan bu mutluluk niye de yarida kaliyor ki. e o kadar mutlu oldu isgender. leyla da guluyordu, hani gozleri parliyordu ha. ve aniden bu hastalik. sevdiginin gozune baka baka onu unutmak, hatirlayamamak. cok zor, hele isgenderin durumu …

yuzune bakarak, sevdigini sogleyerek eski sevgilisinin ismini solemek. bundan beteri var mi ki. aglamadim dogru, ama duygulandim iste.

ve de en etkileyen sarki … bu sarkini paylasiorm iste sizlerle. film de paylasa bilirdim ama gerek duymuorm.

saygiyla

 

Bir Cevap Yazın

