sacmalardan secmeler: is ask aile

Posted: 08 Ocak 2013 in Uncategorized

dengesiz durumda olmak gercekten zor bir sey. hele bi de soz konusu is ask ve aile ile ilgiliyse. dengeyi saglamak, sacmalamamak, bir olaydan dolayi digerini sikmemek, saygida kusur etmemek ve sair. 

bu konuda basarili olmak gercekten zor. su an kimseyi deil kendimi kast ediyorum ama eminim ki, okurken, haklisin amk, bende de aynisinin tipkisi dedirte bilicem.

is konusundan baslarsak eger, tamam cok sukur bir isim var diye biliyorum su an, ama yerinden saymakla olmuyor aq, daha guzel is bulmak daha iyi para kazanmak daha cok sey ogrenmek ve sair durumlari var. tabii ki, bu konuda her kesi kapsayamam, eline 5-10 kurus alipta, napcam lan fazlasini diyen varliklar da var. Ben ole degilim iste, ulan, bu gun bin dolar alip normal yerde calisiyorumsa, yarin daha fazla alip daha cok is yapmak isterim, durdugum yerde ziplamak bana gore degil abi. kendimi kesfetmek isterim, yeni ortamlar yeni bilgiler her zaman merak konum olmus cunku. e simdi calistigim yer aslinda feci sikici, evt aynen bu kelimeyi noktali i ile yazdim. cunku sıkılmaktan sikiliyorum. izlemedigim film belgesel reklam hatta cizgifilm kalmadi amk. napiim yapcak bir sey yok cunku. patronum sagolsun fena herif deil ama ona da kil olmuyo degilim hani. yeni basvuru yaptigim yerlerden de sacma nedenlerden dolayi bekleme modundayim bakalim nolucak

is konusundan atiliyipta ask konusuna gecmekse baska bir sacmalik ya napalim fazla uzatmamak icin. yoksa yeminle durduramicam kendimi. eger hayatinda sevdigin birisi varsa, sicmissin demektir bu zaten de simdi uzerine gul dikip dikmeme muhabbeti var. abi sevgili iyi hosta, ama kiskanclik muhabbetine gelemem bea. o kim, mesaja niye gec cevap yazdin, nerdesin, kim yanindaki, niye baktin niye sictin nie guldun falan filan amk. ulan bir az daha ileri gidersem iserken niye sikini elinle tutuyorsun diye bilecek sevgililer de var. simdi kalkipta bana sadece sacma taraflarini yazdin sevgili olunca mutluluk parlaklik falan durumlarinin oldugunu iddia ede bilirsiniz. haksiz da degilsiniz kabul ediyorum ama parmak sayisi mutluluk var arkadas, asiklarin yuzde doksani cicim aylari bittikten sonra bir birlerine demedikleri hayvan adlari kalmiyor hele bi de yeni yaratik uretenleri demiyorum )) ee napalim creative gencleriz anasini satiyim. hea bi de dokunmak istedigim konu sevgililer arasindaki standart muhabbet: “zaten evlencez hadi sikişelim”. iste burda bitiyorum abi, gercekten bole agzimla degilde gotumle gulmek istedigim bir nokta. fazla yorum yapmadan bu konudanda kacar

ve de genclerin cogunun global problem saydigi aile sorunlari. dogal olarak her ailenin gormek istedigi evlat modeli: basarili, mutlu, zengin, akilli, uslu falan filan bir evlat. ama itiraf etmemiz lazim hicte hepimiz bu saydiklarimdan hepsi olmak istemiyor. ulan ben mesela, abi akilli olmak istemiyorum, siyrigim ben zaten amk. ya da uslu olmak istemem. tamam basarili mutlu ve zengin olmak isteyen cok insan var ama diger kriterler her kese uymuyor. ve bir sey daha ki, her kes mutlu zengin basarili uclemine girmiyor, giremiyor iste, nedeni yok amk, olmuyor.

sabah sabah neden bole bir konuya dalis yaptim bilmiyorum acikcasi ama icimden geldi.

haydi saygisizligimdan geri kalan bir kac parca saygimla, okuyan gozlerden operim🙂

Image

Image

 

sarkinin pek alakasi yok dogru ama gercekten hosuma gitti de paylasiim dedim ı)

http://www.youtube.com/watch?v=j9OgYcUdZ70

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s