Eurovision 2012 Baku Azerbaijan :)

Posted: 11 Mayıs 2012 in Uncategorized

şimdiiii ))) arkadaşlar. artık burda Crystal Hall-dakı bütün gelişme ve dekorasyonları paylaşıcam ))) yani bilgi olarak. pek resim paylaşmayı düşünmüyorum

orda proje yönetim asistanı olarak çalışıyorum ))
şimdi, 13 mayıstan bütün denemeler başlıyor yani farklı ülkelerden geliyor şarkıcı ve takımları

giriş introsu aşağı yukarı 6 bucuk dakikalık bir düzenleme olucak: azeri şakısı, dans, hava dansı,  hip hop falan, sonra Ell ve Nikki ve sonra yine de küçücük bir çocuğun bir müzik aletinde bir kaç saniyelik sesi ile bitiyor )))

yarından Crystall Hall-a geçiyoruz. geri kalan bilgileri yavaştan aktarmaya başlıcam ))) 

saygılaaaar )))

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s