lanet insan

Posted: 27 Şubat 2012 in Uncategorized

çevremdekilerin sevgisi …. şikayetim olmadı hep, sevdiler beni hep … çok sevdiler … hiss ediyordum… kana kana sevdiler, boğula boğula … tıka basa sevdiler hep

oysa ne orospu çocuğu vardır içimdee … onlarsa hep sevdiler 

ruhumu satalı çok oldu … yıllar önce sattım ben onu. göz yaşlarımı da sattım, sevgimi de sattım … kazandığım yüzümdeki maske oldu … o maske ki beni her şeyden kurtardı, hep kurtardı o beni … hep o sıyırdı uçurumun dibinden … lanet olsun bana …

karşımdakı amaca ulaşmak için her piçliyi yaptım, yapmam gerekiyordu çünkü. yapmalıydım … satmışdım çünkü artık ruhumu. geri dönüş olmaz, olamaz … nedensiz … olamaz işte ….

yüzümdeki melek, gözlerimdeki ışık, nefesim, ruhumun temizliği. bana çekti her kesi, yanımda olmak için yırtınanlarda oldu, tesadüf bana bulaşanlarda … tayinatlılarda oldu, istemeden masamda oturanlarda … suyumu paylaştıklarım, ekmeği böldüğüm, samimiyetimi verdiğim, tebessüm ettiğim, kaçtığım, saklandığım, aradığım …. daha kimler kimler ….

neden mi … lanet olası benim yüzümden … neden mi ? bilmiyorum ki ….

onları yaşatmam gerek, onlar için yaşamam lazım … ben kendimi bıraktım ya, anlamıyorlar işte, ben onlarla yaşamak zorundayım … hayalsız, düşüncesiz, problemsiz, sorunsuz, isteksiz … onların her şeyi olmam gerek, onlar olmam gerek, onların bakışı, düşüncesi, nefesi, onlara sevdirmem gerek kendimi. arındırmam lazım her şeyden, kötülükten, sıkıntıdan, mutlu etmem lazım onları, hayata bağlamam lazım onları, kahr olası şeytandan uzak tutmam lazım onları, kendimden korumam lazım onları …

oysa onlar beni bilmemeli, bana baktıklarında kendilerini görücek kadar kör olmalılar, inanmalılar, inandırmam lazım, oynamam lazım rölümü, sorgusuz, sualsız. 

hisslerim kalmadı ki, kaldırmadım, kalmaması lazım … işime hisslerimi karıştırsaydım çünkü, mahf olurduk … öldürmüş olurdum karşımdakını … yapamazdım bunu … yapmazdım da …

işin en kötü tarafı da o ki, az çok bilen olursa beni, yardım etmeye kalkışıyor. bana dal uzatıyor tutunmak için, içimdeki ateşin o dalı yakıcağının farkında olmadan, beni çukurda zann edip çıkarmaya kalkışıyorlar, oysa o çukurun ben olduğumu anlamıyorlar. beni kötülükten uzak tutmak istiyorlar, ya anlatamıyorum ben kötülüğün kendisiyim. ben ruhunu şeytana satmış birisiyim anasını satıyım, kimi kimden kurtarmaya çalışıyorsunuz ki ….

ne yaziim ki, ne bilmek istiyorsunuz hakkımda. beni mi ? ölümünüze imza atmayın, beni daha da öldürmeyin, anlamıyorsunuz, anlamıycaksınız … ben, size yaklaşıp, sizi iyi edip gitmesi gereken birisiyim, seversem öldürü veririm, istemeden öldürürüm …buna mecburum çünkü … 

sonra uğrunuza ağlayamıcam bile … ağladığım tek birisi oldu, evet, tek birisi. onun için değil, o orospu çocuğu yüzünden kendi acizliğime ağladım, onca şeye rağmen köpek gibi peşinden sürünmüşlüğüme ağladım … ve bitti … kısa sürdü ve bitti … bitti mi ? bitmedi … bitemez …

ben, ben buyum … aslında fazlasıyım. tarif etmeye kelimelerim yok … ben buyum, hayatınıza sokarsınız beni, seversiniz, korkarsınız, pişman olursunuz, kaçarsınız, özlersiniz, gelirsiniz, acırsınız, seversiniz …. ne olursa olsun deyip devam etmek istersiniz … kandırırsınız kendinizi … bense o sırada hep ölürüm … sizleri acımadan öldürdüğüm için ölürüm, sizse bunun farkında bile olmazsınız …. 

içimin cehennemini görseniz, bir saniye bile ardınıza bakmadan kaçarsınız yanımdan … oysa yüzümün nuru aldatıyor sizleri ….

bana değil, kendinize acıyın, hayatınız sizin için önemliyse eğer, benimle mahfolmayın … ben vazifemi götürürüm sonuna kadar … ve gerektiğinde yüzüm gülerek, off bile demeden, canımı teslim eder Azrailime çeker giderim ….

ve artık susma zamanı ….

Bir Cevap Yazın

