ebem sikiliyor ….

Posted: 13 Şubat 2012 in Uncategorized

içinde toparlandı mı bir sürü duygu, hadi yeter toparladın …. bırak aksın gitsin içinin zehri, öldürme kendini, öldürme çünkü, ilerde yine ihtiyacın olucak. yine dolman gerekicek, yine toparlaman gerekicek ….

eben sikiliyorsa eğer her hangi bir şeyden, yapa biliceğin hiç bir şey yoktur. bu ap açık ortada, ama eğer elinde olan bir şey varsa, amaan siktir et, hiç bi bok yapamazsın. sikiliceksin. türklerin 4 s kuralı tam şimdilik, seveni sikerler, sikeni severler … hata nerde diye sormak mi istedin, al sana cevap bok kafalı “sevdin” … sevmicekesn abi, yaklaşmıcan kimseye, yakın tutmican kimseyi, sikicek çünkü, sen dokanmaya bile kıyamazsan, o seni sikme planlarını hayata keçirmiş olucak …

sevmiceksin işte, sakın başka türlü olur deme, orospu çocuğu olman lazım, piç olman lazım … ne yazar amk, olamazsın ki

siktir boktan olayların sonucu ise, mort hayat oluyor. şu an hiç bir şey sikimde bile değil … sinirli öfkeli kızgın kırgın bitkin haldeyim … kimse üstüne alınmasın, sadece kendime …

misyonumu yanlış kullandım diye …

ebemin sikilmesi gerekiyormuş ….

içimdekileri anlamak mı istiyorsunuz, imkansız amk … imkansız … bu yaşamım için hayatımın 10 yılını verdim … şimdi bir kaç anı için sizin de hayatınızın sikilmesini istemem …

saygılar …

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s