neyse işte …

Posted: 26 Aralık 2011 in Uncategorized

bir zamanlar mutlu oluduğun şeyler, mutlu olduğun kişiler şimdi sana sadece birisi gibi geliyorsa eğer …. sakın sorunu birisinde aramaya kalkışma … sorun sendedir çünkü

çevrene bak, ne kadar çok istiyorsun dışarı çıkınca çevrendekilere tebessüm etmeyi, ya da bırak tebessümü sıcacık bir bakış da yeter, hatta gözlerinde ufacık ışıltı da kafi olur … peki yapıyor musun …. ? 

ben de yapmıyorum … yapamıyorum … çünkü mutlu değilim … çünkü içimden hiç bir şekilde sıcaklık gelmiyor … buz bağladım sanki … kel ilaç bilse kendi başına sürer mantığı ile devam ediyorum …. karşıma çıkıp içindeki sıkıntılarını anlatan bir sürü kişiye ise kulak verip dalıyorum … bu yüzden bana iyi dinleyici dediler hep eminim … oysa onlar bana dertlerini anlattıklarında benim tamamen içimdeki bir soruyla cebelleştiyimin farkında bile olmadılar …. sessiz, anlamlı gözlerle bakmak yetiyormuş demek ki onlara … 

ve ben her böle içimdeki dünyaya daldığımda girdiğim çıkmazlarda kayb oluyorum … zamanla tükeniyorum, zamanla azalıyorum … 

aslında neden bunları yazıyorum bilmiyorum … hani insanın içinden bir ses der ki, yaz, konuş anlat … ve aynı anda diğer ses ise anlatıcak ne var ki der …

işte şu an aynı klişedeyim … 

oysa sırf bu gün o kadar değişik bir gün yaşadım ki …..

artık başka bir zaman mutlaka yazıcam bu günkü günümü …

aslında şarkı alakasız ama nedense içimden bunu dinlemek geldi … 

saygılar ….

Bir Cevap Yazın

