Edebi Bir Aşk

Posted: 26 Kasım 2011 in Uncategorized

Charles Bukowski … geçenlerde araştırıp buldum adamı. burda kendisi hakkında pek fazla bilgi vermicem ama ekstra bir şeyler öğrenmek isterseniz >> << tıklayın … bense sadece beğendiğim bi şiirini paylaşiim sizinle …

 

onu her nasılsa yazışma ya da şiir ve ya dergiler yoluyla tanıdım 
ve bana tecavüz ve şehvet konulu çok seksi şiirler yollamaya başladı, 
ve işin içine biraz da entellektüellik karışınca 
biraz kafam karıştı ve arabama atlayıp Kuzey’e sürdüm; 
uykusuz, akşamdan kalma, yeni boşanmış, 
işsiz, yaşlanmış, yorgun, beş on yıldır 
çoğunlukla uyumak ister bir halde, sonunda moteli buldum 
küçük güneşli bir kasabada toprak bir yol üzerinde 
ve orda oturup bir sigara tüttürdüm 
düşündüm, gerçekten delirmiş olmalısın diye, 
ve bir saat geç çıktım 
kadınla buluşmaya, epey yaşlıydı, 
nedense benim kadar, pek seksi değildi 
ve bana çok set, ham bir elma verdi 
kalan dişlerimle çiğnediğim; 
adı konulmamış bir hastalıktan ölüyormuş 
astım gibi bir şeyden, ve 
sana bir sır vermek istiyorum dedi, ben de 
biliyorum; bakiresin,35 yaşındasın, dedim. 
ve bir defter çıkardı, on-oniki şiir: 
bir ömürlük çalışma ve okumak zorunda kaldım 
ve anlayışlı olmaya çalıştım 
ama çok berbattılar. 
sonra onu bir yere götürdüm, boks maçlarına 
ve ellerini kenetleyip 
dumanın içinde öksürdü 
ve etrafına bakınıp durdu 
bütün insanlara 
ve sonra da boksörlere. 
sen hiç heyecanlanmazsın, değil mi? , dedi 
ama o gece tepelerde epeyce heyecanlandım, 
ve onunla iki-üç kere daha buluştum 
şiirlerinin bazılarında yardımcı oldum 
ve dilini boğazımın yarısına kadar soktu 
ama ondan ayrıldığımda 
hala bakireydi 
ve berbat bir şair. 
düşünüyorum da bir kadın açmamışsa bacaklarını 
35 yıl 
iş işten geçmiştir 
aşk için de 
şiir için de.

Bir Cevap Yazın

