anne, ben ölüyorum …

Posted: 14 Kasım 2011 in Uncategorized

iki gün önce sınıflarının önünden geçerken, sanki geliceğimi biliyormuş gibi kapının camına dikmiş gözleriyle gözlerim karşılaştı … az sonra kopucak fırtına kendini belli etmez ya hani, benimki de öle oldu … ama hiç bir şey hissetmiyordum … hatta günümü bile tamamladım, çok neşeli, amaçsız, acısız, hatırasız … bir tek gece rüyama girdiğini hissediyordum, çünkü içimde acaip huzursuzluk oluşmaya başlıyordu … düşünmicem dedim, acı çekmicem diye kendimi kandırmağa başladım … ama her yalan da bir yere kadar ya

ve her şey pazar sabahı ile başladı …

havanın kasvetli olması … hafif yağmur … ve rüyalarımda verdiği rahatsızlık … ismini bile aklıma getirmek istemezken, içimde bir ses sanki yüzüme yüzüme bağırıyordu ulan köpek gibi peşinden koşmak istiyorsun diye …

kendimi dışarı atmak tek çaremdi, ve onun nefret ettiği sigarayı seve seve içime çekmek …

otobüsleri hep bu yüzden sevdim ben, hep bu havalar için sevdim hemde … kafanı yaslarsın cama … camın ötesindeki fırtına ve yağan yağmurla senin içindeki durum aynı … tek fark ellerin donmuyor, ellerin onun ellerini aramıyor, ellerini onun ellerile beraber aynı cepe sokmak için için daha da yanmıyor … ve göz pınarlarının biriktirdiği damlaları kimseye çaktırmadan yokedebiliyorsun, sanki hiç bir şey olmamış gibi … bir de içinin acısını dindire bilsen, öle hiç bir şey olmamış gibi devam ede bilsen mesela …

onsuz yerleri keşfetmeye kalkıştım. en dar sokaklar, en kuytu aralıklar … kokmuş, pislik yerler … buralarda asla bir işi olmaz diye beynim düşünürken, gözlerim salak salak çevreye bakınıyordu, belki görürüm diye … ve içimdeki pişmanlıktan ebem sikiliyordu … dediğim sözler kendimi kandırmaktan başka bir şey değilmiş …

neden kaçarsan o daha çok yapışırmış yakana … geç bile olsa bu kuralı öğrendim. annem hep derdi, oğlum yaşamadan bilemezsin diye. Anne, saygıyla baş eğiyorum karşında. Dediğin yine doğru çıktı, anne. Bak anne, geberiyorum acımdan. Anne bağırmak istiyorum, susmak istiyorum, koşmak, oturmak, ağlamak, kahkahayla gülmek … Anne ben ölmek istiyorum … acımdan anne, beni anlıyor musun … ben onu istiyorum anne … tam da şu an iliklerime kadar işleyen bu soğuk rüzgarın bir azcıkda olsa onun kokusunu burnuma getirmesini istiyorum … anne, ellerinin sıcaklığını da hissede bilir miyim, çok üşüyorum çünkü… Bak soktum ellerimi ceplerime, hep beraber sokardık anne, şimdi onun elinin sıcaklığını hissede bilicem mi … Ufacık parmaklarını, sıcacık avucunu hiss ede bilicem mi …

O kara, kapkara gözleri de beni ısıtır ama, onlara bakmam yeter anne, biliyor musun. Onlar da bana bakarken bir zamanlar çok parlardı. Neden anne, neden şimdi göremiyorum onları … Neden gözlerimi sımsıkı kapattığımda bile hissedemiyorum o gözleri yanımda …

sigaramın biri bitmeden diğerini yakar oldum bak … hayır, gülüm, senin yüzünden değil … daha iyisini yapamadığım için … sigara içmeme kızmanı hatırlamak bile içime acaip bir huzur veriyor … uzun zamandır ağlamamıştım biliyor musun … şimdi yağmurla beraber ağlıyorum … hatta içimde acaba o neden ağlıyor diye sordum … cevap bulamadım ama, gerçi bulsam ne çare ki, bırak ağlasın … bana eşlik etsin … bırak rahatlasın o da, nasıl da birikmiş onunda içinde her şey …

artık soğuk hissetmiyorum sanki … ellerim ısınmış gibi, burnumda çok tanıdık ama çıkaramadığım bir koku … gözlerimi kapattığımda kalp atışlarım yavaşlıyor gibi … sanki parlayan gözler görüyorum …

anne …galiba …  ben ölüyorum …

Yorumlar
  1. tespit diyor ki:

    hay amk yıne yanlış atmıişım lan. Bak bu gerçek video. Valla bak bu son : http://www.timsah.com/Anne-ben-oluyorum-yardim-et-Ask-i-Memnu/CTMVP4TQd6r :))

  2. leylnehar diyor ki:

    ohh ohh , siç agzıma sende sıç …

Bir Cevap Yazın

