bir mektup …

Posted: 11 Kasım 2011 in Uncategorized

Bir mektup yaz bana;
Şimdiye kadar söyleyemediklerin olsun kelimelerinde. Ben her satır başında bir göz yaşı dökeyim istiyorum her okuduğumda…
Bir mektup yaz bana;eline bir kalem alıp eski bir kağıt parçasına yaz yüreğinden geçenleri.
Bir mektup yaz bana; teknolojiye inat sadece kağıt kullan, sadece kalem. Ellerin titresin harflerden harflere geçerken..Hatalar yap yazarken üzerini karala, ben o karalamaların altında ne var diye bulmaya çalışayım. Bazen hüzün çoğunlukla merak kaplasın yüreğimi…Ne yazıyordu, neden vazgeçti cümlesi geçsin içimden. Kocaman bir soru işareti bıraksın o karalamaların yüreğimde.
Yeni bir kağıt kullanma, eski bir kağıt kullan ama, üzerinde anılar olan zamanın yıprattığı bir kağıt.
Her harfi yazarken derin derin nefesler al.Tüm samimiyetini akıt harflerine, kelimelerine.
Şimdiye kadar söylemediklerini, suspta söyleyemediklerini, içindekileri yansıt bir kağıt parçasına haykırırcasına.
Hatta yapabilirsen içine bir martı’nın kanat çırpışını, o çırpışın sesini, rüzgarını ekle. Bir yunusun sırtına bindir özlemlerini, gözyaşların bir bulutta olsun, gri bulutlar göreyim kelimelerinden. Ben o kelimelere baktıkça hissedeyim bunların hepsini. .
Mesela yeri gelsin o kanat çırpısı ürpertsin bedenimi, an gelsin o buluttan gözyaşlari ıslatsın ruhumu.

Aklıma geldi, saçlarının kokusunu da gönder bana olur mu?. Ellerinin kokusu sinecek o kağıda zaten. Ben koklayarak ellerini okuyacağım…
Bir mektup yaz bana sadece bir kalem ve kağıtla,
Özlem olsun içinde, sen ol, ben olayım,

Ve…

Seni bana getirsin…

(ps: onu bir anlık görmek bana hiç iyi gelmedi  … )

Bir Cevap Yazın

