Kadın ve Beyin …

Posted: 07 Kasım 2011 in Uncategorized

Kadın :  Hay Allahım, gidiyor, gidiyor … beni terk ediyor  (Ağlıyor)

Beyin : Olumlu düşün … Olum düşün …

Kadın : Yavşak, eşyalarını topluyor, nasıl olumlu düşüneyim

Beyin : Zırlama, Gülümse … Gizemli bir şekilde gülümse

Kadın : Göt herif, bavulunu topluyor. Gururlu erkek corap ve baksırlarını alıp gider, bu daha atlet topluyor …

Beyin : Gülümse …

Kadın : Belki boynuna atliim ?

Beyin : Salak !!!

Kadın : Ayaklarına mı kapansam acaba ?

Beyin : SALAK !!!

Kadın : Belki şey … ?

Beyin : Ne şey … ?

Kadın : Şey işte, kafasından hafifce vursam…?

Beyin : ???

Kadın : Sonra yediririm onu, yazık olur .. Bir kaç ay idare ederiz böle. Belki sonra alışır gitmek istemez … ?

Beyin : Doğru vuramazsan ne olucak peki ?

Kadın : İyice gerilir geçiririm bir tane güzelce …

Beyin : Onu kastetmedim. İyice gerilipte öldürürsen ne olucak ? Suç ama …

Kadın : Peki napiim, bu kadar akıllıysan bir yol söyle

Beyin : Gülümse, daha olumlu … daha olumlu …

Kadın : Ya olumlu ne var ki, yalnız kalıcam …

Beyin : Gülümse ! Zaten yalnız değil, özgür kadın olucaksın

Kadın : Çokta sikimde böle özgürlük !!!

Beyin : Gülümse !!! Özgürlük güzeldir, bir tek kendinle ilgileneceksin

Kadın : Neden … ?

Beyin : Çünkü ! … italyanca öğrenirsin – hep italyan filmlerine orijinal dilde bakmak istemiştin ya

Kadın :  Evet, ama hiç zaman olmadı …

Beyin : Bütün harçları kendin yapıcan, ekstra traş sonrası losyon ya da ayak kokusu gideren kremler olmadan …

Kadın : Kürkte alırım kendime, o beğendiğim ayakabıları da (gözlerini siliyor)

Beyin : Diğer şübedeki o çocukla da yemeğe gidersin,  – o sana öle bi bakıyordu ki …

Kadın : (Gülümseyerek) Evet, MacDonaldsa gideriz, o zaten teklif etmişti bana (Gizemli gülümsemeye başlıyor)

Beyin : Kimse için hazırlamıcan, temizlik – ütü yapmıcan

Kadın : Salonlar, masajlar … (Sevinçten çığlık atıyor) Ülkeni geziye bile çıka bilirim … (Hayal kurarak)

Beyin : İşte olumlu düşünmeye başlıyorsun …

Kadın : Ohh ! Çok güzel yaşarım ben …(Kazanmış şekilde gülerek) Oyyy

Beyin : Noldu ?

Kadın : Ayaklarıma kapandı bavul ile, dizlerimi öpüyor …

Beyin : Kimin. …

Kadın : Bavulun olmucak her halde. Benim gibi birisini bulamıcakmış diyor, Özür diliyor, Kalmak istiyor …

Beyin : Ups … !

Kadın : Peki özgür kadın nasıl olucak ? (Ağlıyor) Kürkler, ayakabılar, gezi turları …, diğer şubedeki çocukla yemek …

Beyin : Daha olumlu … Daha olumlu …

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s