100’ü vurduk …

Posted: 06 Kasım 2011 in Uncategorized

Evet arkadaşlar.

Az çok neyi kassettiğimi anlamışsınızdır belki …

Anlamayanlar için ise bir daha söyleye bilirim: “100’üncü post” umu yazmış oluyorum bu yazıyla …

Nasıl farkettiğimi sormayın sakın, çünkü tahmin bile etmiyordum. İstetiklere bakıyordumda dördünce defa baktığımda gördüm tam 99 yazıyor diye. Kafamda bir sürü şey kurgulamaya çalıştım, bu yazı daha güzel olsun, daha değişik olmalı diye. Ama maalasef her şey bildiğimiz gibi, ya da planladığımız gibi gitmiyor … İşte o an içimizde bir üzüntü oluyor, bazen bir burukluk, bazen huzursuzluk …

Hiç birisinin önemi olmaz aslında, ya da umursamayız pek fazla … Ama bazen de takılır kafaya, aynı benim bu postum gibi …

İlk gazımı arkadaşımdan aldım bu blog-u açmak için … Sayesinde çok şey öğrendim, çok şey gördüm. Hatta bir şeylerden kaçarken kendimi onun yanında bulduğum bile oldu … neyse )))

Sonralar hevesden düştüm diye bilirim, nedeni ya yazıcak bir şey bulamıyordum, ya da açıkcası pek ziyaret olmuyordu.

Ve sonralar blog yazma sırrlarını keşf ettim🙂 ee baya baya işe yaradı diye bilirim … Şu an şimdi bile yazıyorsam, evet çok yaradı

Genelde karanlık ortam seçerim yazılarımı yazmak için, kulağımda illaki bir müzik de olucak, ve yazıyı yazmak için kafamda oluşturduğum bütün planları resetleyip her şeyi akışına bırakırım – aynı şu an yaptığım gibi

Güzel şeyler yazdım, mutlu anılarımı, hüzünlü günlerimi yazdım buraya, bazen sinirimi kustum, bazen mutluluk tebessümlerimi attım köşeye bucağa … Ama her ne olursa olsun, her ne kadar saçma olursa olsun, bu saatten sonra pek vezgiçilicek gibi gözükmüyor burası benim için .. ve hatta ziyaret sayıları bile pek önemli değil artık … Burası benim için artık saklı bir odam oldu, içine huzur bulduklarımı aldığım. Gelirim gönlüm sizi özlediğinde, sizinle huzur bulurum ve sonra yine lanet dünyaya akarım … ve bir dahakı buluşmamız huzur ihtiyacımda olur elbet …

Şimdilik son olarak ise … Her şeye, her kese rağmen: “Hayat Güzelllllll llll llllll ……”

Bir Cevap Yazın

