demek ki bu AŞK değilmiş …

Posted: 29 Ekim 2011 in Uncategorized

Kadın: Ben bütün erkeklerden hoşlanıyorum ve ben kendimi tek bir erkeğe adayamam …

Erkek cevabında sadece gülümsedi …

Kadın : Ben kendi hayatımı kendim yaşarım. Kimseye bir borcum yok. 

Erkek sigarasını yaktı ve gözlerini yere dikti …

Kadın : Bana değer veren ve yaşadıklarımı anlayan her erkekten hoşlanıyorum…

Erkek gözlerini odada gezdirdi ve ciğerlerindeki sigarayı kovdu …

Kadın : Senden de hoşlanıyorum, Güzel vakit geçirelim seninle de …

Erkek sigarayı bitirmeden küllükte söndürdü ve gözlerini kızın gözlerine dikerek tamam dedi sessizce …

Kadın : Senin hayatında çok mu kadın oldu, diye sordu

Erkek sarıldı kıza ve kokusunu içine çekti…

Kadın : Benimle mutlu musun … ?

Erkek  gözlerini kapattı ve dudağına bir öpücük kondurdu …

Sabah erkenden kız giderken : Her şey çok güzel oldu, ama bu ikimizin arasında kalsın …

Erkek elini uzatıp sanki kızın omuzunda bir şeyler varmış gibi temizledi …

Kadın : seni arayacağım bir şekilde …, kapıdan çıkıp gitti …

o gün aradı, ama o evde yoktu … anca gecenin bir yarısında cep telefonundan ulaşa bildi ona. bir dahakı görüşmeni anca bir hafta sonrası için ayarlaya bildi …

Kadın : Nasıl oldu her şey, bensiz eğlene biliyor muydun … ?

Erkek gülümsedi ve kahve teklif etti …

o artık neredeyse her gün arıyordu. bazen telefonlar cevaplanmıyordu. sadece izin kopardığı sürelerde gele biliyordu ve geri kalan itirazların nedenleri bile anlatılmıyordu. artık onun vazgeçemediğini anlıyordu erkek ve telefonlarını açmadığında ne kadar kötü olduğunu. onun başkalarıyla eğlendiğinin haberleri ona ulaşınca ne kadar sinir yaptığını bile çok iyi biliyordu. 

artık bir tek onun olmasını istiyordu. ansızın kalkıp çat kapı geldi ve o bir daha böle bir şey yapmamasını söyledi.  

Kadın artık bir tek onun olmasını istediğini söledi …

Erkek : Ben bir tek kendi hayatımı yaşıyorum …

Kadın sigara yaktı, ellerinin titrediği belli oluyordu …

Erkek : Ben yalnız birisiyim …

Kadın aniden kendini çok kötü hissetti …

Erkek : Kimseye hiç bir borcum yok …

Senin için acı çeken birisine değer vermeyi öğren ! Ve sensiz zaten mutlu olan birisinin peşinden koşturma boşuna ! Yapılması gereken tek bir şey : özgür birakmak … Eğer gerçekten seviyorsan, sevdiğin kişiye kötülük yapmaya kıyamazsın bile… Eğer gerçekten seviyorsan, bırak gitsin … ve eğer bir gün geri dönmeyecekse … demek ki bu AŞK değilmiş …


Bir Cevap Yazın

