yine yaptı yapıcağını bu son bahar …

Posted: 28 Ekim 2011 in Uncategorized

Bastırdı gine duygular beni … bu sonbaharın etkisindendir eminim … yoksa yalnızlığımı hiç kimse ve hiç bir şey bu kadar yüzüme vurucak kadar cesaretli olamazdı … kimse içimde olup biten fırtınaları bu kadar çıkaramazdı ortaya … kimse beni düşündüremezdi bu kadar uzun uzun, daldırmazdı uzaklara ve ara sıra eski aşkı hatırlatmazdı … 

yollar bu kadar uzun gelmezdi bana uzun zamandır, ve cam kenarında oturmak bu kadar önemli olmazdı hiç bir zaman … kulağımda sürekli eski anıları hatırlatcak şarkı aramazdım mesela … çevremdeki aşıkları bu kadar kıskanmazdım da … gözlerim dalmazdı yoldan geçen yalnızlara da …

pişman olmazdım yaptıklarıma, düşündüklerime … fedakarlıklarım bu kadar yakmazdı içimi de … 

Bir Cevap Yazın

