en boktan iddia …

Posted: 17 Ekim 2011 in Uncategorized

şimdi buraya aşağı yukarı 10 gün öncesinden bir kaç arkadaşla girdiyim bahisten ve onun sonuçlarından yazıcam

ilk başta dalgasına bakıyordum, sonra sinir olmaya başladım, şimdi ise öle bir siktir çekmek istiyorum ki anlatamam

neyse, mamba.ru diye bir site var, tanışlık sitesi. amaç sitede tam bir ay resimle üye olmak ve kim çok profil ziyareti alırsa kazanıyor. tamam dedik açtık profilleri ekledik en seksi resimleri ve bekliyoruz

ahan da ilk ziyaret, hemen heyecan falan açtım baktım ne çıktı – erkek … hassiktir dedim, neyse bi dahakına artık. bekledim. bu arada kalktım kendi işlerim falan derken baya bi bakamadım, ertesi gün açtım bilgisayarı ve şok, 14 saat içinde 130a yakın ziyaret. ve anasını sikiim nerdeyse 120si erkek

bir de gelen mesajları görseniz, şok olursunuz emin olun …

neyse mesajlardakı tekliflere siktir çektim, ziyaretler için mutlu oldum derken, 2-3 gün geçmeye başladı

bana mesaj atıp daha neden burda olduğumu bile bilmeden aktiv misin pasif misin, seksi nasıl seviyorsun diye yazan abazalardan başlayarak, abi nasılsın arkadaş ola bilir miyiz diyen mallara kadar çok insan tanıdım. bi de bunların arasında daha kimliklerini bile bilmediğim yaratıkların kıskançlık krizlerini bile görüodum. tabii ki içlerinde bazen kızlarda oluyordu ama maalasef yabancı ülkelerden. tam da o an aklıma gelen ilk şey ne oldu bilionuz mu: neymişim ulan ben😀

neyse, 2-3 gün daha geçti, ve artık alışmaya başladım. sırıtmayın lan pis pis, burdakı toplara değil, genel çevreye …

artık iice bunlardan sıkıldım da, kızlara asıliim dedim. tabi ikinci şokumu yaşamamıştım o zaman. neyse search ettim 20-30 yaş arası kızları aradım, buldum bi kaç afet ve açtım profillerini. da da da daaaaammmMMMM: Ben kız değilim ben bir travestiyim, bir saate 50$. Hay senin ebeni sikiim ben, hay amına koyduğumun Yarrrrağı. Ulan nasıl taş gibi kıza benzemişsin sen amk !!!

artık iice dikkatli takılmaya başladım, resimlere bakınca anlaya biliyordum hangisi normal kız, yada hangisi travesti falan. Neyse, ve işte üçüncü şok …

az önce 7 tane farklı kız profili açtım, hayır hayır bunlarda travesti çıkmadı. Normal, doğuştan sahip oldukları orijinal amlı kızlar, tamam kullanılmış ola bilir ama kız abi sonuçta. Neyse, birinin sayfasında bi bok yok, erkekle tanışmak istiyorum bu kadar. bi selam yazdım, cevap yok

geçtim dier kızlara, hay sizi de sikiim ben ya, yada boş ver sikmiim uğraşamam şimdi prezervatif falan. bunlarda orospu çıkmasınlar mı …. kendi evimde, saati 70$, gelin sizi memnun göndericem… affedersin 70 kağıt saydıktan sonra sıkıyorsa memnun etmeden bırak … kapattım tüm sayfaları iice sinirli halde. bir kaç dakika sonra, profilinde hiç bir bilgi olmayan kızdan mesaj geldi ve aynen şunu yazıo:

“Kemale

SALAM..intimin 1 saati 100 azn.”

buna da hasssssiktir çekip kapattım sayfayı, hatta sinirden orospu kemaleni de engelledim. git kendini 100 manata başka erkeklere siktir, KALTAK …

Bir Cevap Yazın

