nerden geldiysen aklıma …

Posted: 13 Ekim 2011 in Uncategorized

her şey seni lanet rüyamda görmekle başladı … eminim özlediğimden değil, belki kırgınlığımdandır, belki unutulduğundandır artık, belki bu aralar azıcık mutlu olmak istemişimdir, belki aklımdan yeni insanlar geçirmişimdir, ya da umutlu olmuşumdur belki, yeni liman keşfetmek istemişimdir belki, belki de … belki de sen özlemişsindir beni, uyumadan önce içten bir dua etmişsindir rüyama giresin diye, belki çok kötü anmışsındır beni, belki canın sıkılmış keşke yanımda olsaydı demişsin, belki sinirini patlamak için kimse olmadığı için benim olmamı istemişsin, belki uğraşcak birisi olmadığı için ölesine aklına gelivermişim … belki de sen şu an çok mutlusundur ve bunların hepsi benim boş kuruntum … rüyamda çok üzgündün, her zamankı gibi siyah gözlerine gölge düşmüş, dalmışsın ölesine bi yerlere, dokunsam ağlıcak gibisin, benden çaldığın derin iç çekişlerinle ve ellerinide evirip çevirdiğin kelebek kolyenle. beni sorarsan, yanındaydım evet, ama varlığımı hissetmicek kadar yanındaydım. seni ölesine izliyordum kenardan, ellerimi sım sıkı sarmıştım ellerine, nefesini yüzümde hiss ediyordum ve saçlarının kokusunu bile duya biliyordum. sense umarsızca, kendi hüzün gemisinde boğulan kaptan gibi gömülüyordun en derinlere … tam sana sarılmak istediğimde, uyandım, soğuk terler içinde, titriyordum, üşüyordum. önce yataktan kalkmak bile zor geldi, elimin kolumun bağları çözülmüştü sanki. bir kaç dakika karanlık odamda gözlerimi gezdirip, bildiğim eşyaları aklımda tahmin ettikten sonra kalktım, mutfağa geçtim. bir bardak soğuk su alıp camın önünde durdum. gök yüzünde üç tane yıldız ve parlak ayı görüp ikinci kahrımı yaşadım. sevgili olduğumuz gece aynı görüntü altında konuşuyorduk çünkü, senin balkonunun önünde ağaçlar olduğu için tam çözemiyordun bu yüzden ben sana anlatıyordum, yıldızların en ince detayına kadar ve hiç unutmam, en parlak birisini görünce, “gülüm senin gözlerin gibi parlayan bi yıldız buldum” diye heyecanladığımı bile hatırladım… tüylerim diken diken olmuştu. kulağımda saatin tıkırtısını duyduğum gibi yatağıma geri döndüm. bumbuz, yalnız bir yatak … her ne kadar uğraştımsa gözlerimi kapatamadım, çünkü her defasında senin o gözlerin duruyordu karşımda ve sanki canım acıyor diye bağırıyordu bana … zar zor sabahladım, güneşin ilk ışıklarıyla kalktım yerimden ve üzerimdeki ağırlığı hücrelerime kadar hiss ettim. ilk defa aç karına sigara içtim, ciğerlerimden kovduğum dumanı görünce yine senin bana sırf bu yüzden kızmalarını hatırladım, yarım bıraktım, attım. bir dilim ekmekle yarım yamalak kahvaltı yapıp kendimi dışarı attım. ilk olarak okula gittim. bu okul her şeyin başı oldu çünkü. onca kişi arasında sessiz sakin gittim bizim mekanın merdivenlerinde oturdum, daldım gittim eskilere, gelip geçenlere, hatta ara tenefüslerde hızlıca geçmeye çalışırken çarpanlara bile aldırmadan, oturdum öle sonra kantine geçtim, işte burası bizim en çok beraber ve aynı anda ayrı paylaştığımız yerdi. benim kıskançlıklarımın, senin üzüntülerinin başladığı ilk yer. ilk defa sen kapının girişinden dördüncü masada ben ise tam onun çaprazında oturmuştum. şimdi masaların yerleri değişmiş, eski güzel halini kaybetmişti, o yüzden fazla durmadan, gizli buluştuğumuz bahçeye çıktım … ama fazla duramadım çünkü artık o yerde kendi gizliliğini kaybetmiş, gereksiz kişilerin mekanı olmuştur. daha fazla durmadan çıktım okuldan, en çok gözlerimizin sarıldığı, ellerimizin hiç ayrılmadığı, kokunun içimde hiç durmadan dans ettiği ikinci mekana gittim. içeri girmedim, korktum aslında, tanıdık insanlar olur belki, her şeyin bittiğini bilmezlerde seni sorarlar … diye bileceğim cevap yoktu ki onlara … bunlardan sonra sahile gittim … biz seninle beraber sahile gitmedik hiç. şimdi diyorum da iyi ki gitmemişiz. şimdi acılarımı ona rahat rahat anlata biliyorum … ve o da dinliyor beni yargısız sualsiz … artık bu kadar sarmaş dolaş, içim dışım olan sigaralar anlıyor halimden, artık o tutuyor hep elimden, hep o dolduruyor ciğerlerimi … ve galiba o benim en vefalım …

Bir Cevap Yazın

