Sabah sikintisi

Posted: 21 Ağustos 2011 in Uncategorized

Sabah sabah tum nese, tebessum, mutluluk, is zevki ve nihayet eve donus heyecanimin icine sican aq orospu cocugunu kiniyorum !!!
Got oglu amcik, gece gitmis kafa cekmeye, sabahda tabiiki kafa olucak bir milyon. Benim de cok da sikimde tinlamam cunku
Neyse, bende beklemeni daha verimli geciriim diye net’de dolaniyordum ki, birinin telefonu otmeye basladi. Abi bende kim olursa olsun siklemem baskasinin esyasini falan o yuzden hic tinlamiorum. Bir sure sonra ikinci kattan bu siktigimin pic’i mayismis suratiyla bagirmaya basladi kimin o telefon diye falan. Kisa olarak benim degil deyip basimi yukari kaldirdigimda gorduyum goruntu: got zaten fare surat, simdi mayismis suratla styuary little deki fareye benzemis iice
Agzinda ne dedigini kendisi bile anlamicak sekilde geveleyerek siktir olup gitti zibarmaya tekrar …
Neden sabah sabah bu kadar boktan sey yazdim bilmiorum ama yazdim iste

Bir Cevap Yazın

