ebem gitti

Posted: 08 Ağustos 2011 in Uncategorized

ve her şey o kadar hızlı yada yavaş gelişer ki bıkarsın … yorulmak usanmak sıkılmak sikilmek …bunlardan dolayı kırılmak darılmak uzaklaşmak … sonuç itibariyle yaşadığın o büyük aşkların içine bok suyu sıkmak ama her duyduğun bunalım şarkıda da eski aşkın acı saplantısının sırtının en orta yerinden girip bilmem nerenden çıkması … zann edersem bir zamanlar seviyorum ulan diye içinde ya da dışında bağıran sonra ise çektiği acısından ebesi sikilen her türlü insanlara baya baya tanıdık bir duygu. deilse ya sevmemişsiniz ya da önünüzde saygıyla eğiliyorum abi harbiden de çok sağlammışsınız

şu an bu yazını yazarken neler hiss ettiğimi, sinirimi acımı, öfkemi kırgınılığımı ve hala bir umudum var düşüncesinin içine işediğim duyguların en zirvesindeyim. açtım damar+efkar müzikler. içimdekileri coştura bilmek için yoksa artık fazla acı çekmek meraklısı değilim

ama sebepsiz bir tokat çarpınca yine yüzümü kendimi kayb ettim diye bilirim. o an her şeyin yalan olduğunu kabul etmek o kadar zor oluyor ki anlatamam. hani bir zamanlar bu bizim şarkımız deyip derinden çektiğin bir ah mesela, ya da bu müziği duyduğumda gözlerim gözlerindeydi, ve yüzünün tüm çizgilerini aklımın en derinlerine kazıyorum ve sair ve sair … ve bunların hepsi yalan dediğinde ilk sürelerde sessiz durup izleyesin geliyor her şeyi ne bağırmak ne çağırmak, belki kafa göz girmek belki küfr etmek belki arkana dönüp gitmek … ya da neyse ne kime göre ne bilmiyorum ama bana göre hiç bir bok deil … bazen içimde niye diye bir soru baş kaldırıyor, çünkü şu an hiç bir şey göremiyorum, duyamıyorum ve artık dokunamıyorum … nedense göz pınarlarımda bana eşlik etmiyor. yıkamıyor içimin acısını sanki hala yaşa, hala geber diyor, hala öl, hala boku bokuna içinde büyüttüğün bu aşkın acısını iliklerine kadar hisset diyor ve ediyorum o bile mutlu olsun anasini satiim … ölüyorum mu acaba, yoksa napıyorum …. bu viran şehir  … bu viran hikaye bitti … ve ben kaldım öle kimsesiz öksüz bir yetim gibi … ne ettiğim dualar ne şarkılar ne aşk … seni geri getirmedi…..

boş yeminler çınlıyor kulağımda ve her kesin orospu ettiği seviyorum kelimeleri … o kadar anlamsız o kadar boktan o kadar boş … kimse kimsenin her şeyi olamaz diye okumuştum bir kitapta ve devamı şöleydi yanlış hatırlamıyorsam: “sen varlığın kadarsın, en çok sevdiğin varlık sensin, ve en çok canını acıtan da sensin. kafanda kimi ne kadar çok büyütürsen emin ol sonra öle bi bok yiycen ki, o sıçıcak ağzına” falan filan … diye devam ediyordu adam … hakk veriyorum ona … çünkü ağzına birisi sıçıyorsa gerçekten bunun tek nedeni sensin, çünkü tek neden kendimiziz …

şu an elimde cennetin haritası olursa eğer yırtar atarım belki de çünkü üşüyorum çok üşüyorum … çünkü yaşamın bu kadar anlamsız ola biliceğini nedense tahmin etmiyordum … çünkü ben sürekli neşe doluydum … siklemezdim fazla her şeyi her şeye daha olumlu bakar ve en gerizekalıları bile rahatca yola verirken nasıl oldu da bu boktan duruma düştüm … öldüm lan sanki, öldürdün lan amk beni …

artık gerçekçi olmaya başlamak istiyorum … kusura bakmasın kimse hayal kurma niyetim yok artık … artık kimsenin yokluğu benim cehennemim olmuycak ve artık kimsenin çekip gitmesi içimin ateşini çoğaltmıcak … artık kimseye can bıçağımı verip gidişinde ayaklarına kapanmıycam … kimse için nefesimi bile iki defa almıcam … kimse için gözlerimi uzaklara daldırıp sigaramı ikinci defa ciğerlerime çekmicem düşünmücem öle uzun uzun… uykudan önce planlar kurmuycam mesela, gözlerimi yere de dikmiycem başka gözlerle buluşmasın diye… artık aşk filmlerinde aşk şarkılarında ve genel olarak karşımda görüceğim aşıklarda kendimi aramıcam, özünmicem de onlara … kimse kimsenin hiç kimsesi olamazmış çünkü … çünkü her kes siktir olup gidiyo bir gün ve geride kalan için ne bok yiycek acaba diye düşünmüyor … ulan tam da şimdi zakkum geldi aklıma

nedense tam da burda susmak geldi içimden … belki bi dahakı sefere gine yazarım ama bilmiyorum …. ağzımı toparlamak istiyorum o da olmuyor … susmak en iyisi …

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s