böle olmasını istemiyorum gerçekten

Posted: 04 Ağustos 2011 in Uncategorized

aslında bir önceki yazımdan sonra bunu bir az daha güzel iç açıcı ilginç mutluluk ve hayal üzerine yazmak isterdim, hatta kaç gündür kafamda olmayan duyguları bile toparlamak için uğraşıorum ama maalasef ortaya doğru düzgün bir bok çıkmadı, bu da yetmezmiş gibi, gerginlik sinir stress, nasıl derler kokan bokların suyun üzerine çıkması falan filan nedenlerinden dolayı bu yazımdada ortalığın amına koyucam, üzerine sıçıcam sonra da gül dikicem…

sıkıldım lan hepinizden … çevremdeki insanlardan sıkıldım her kez için yedek olmaktan sıkıldım, karşımdakılar yüzüme bakıp şu an müsait deilim sonra demesine tmm derken, ertesi gün kimse yok canım sıkılıyor hadi konuşalım demesinin taaa tüm deliklerini sikiim … bu nea lan, konuşuyorsan konuş, istemiyorsan siktir ol git, kim zorluyor seni bea :S

ara sıra hayat iyiye doğru yol alıyor diyorum, sabır, duygu, hayal, düşünce, sahte gülüş ve mutluluklar derken kendini kandırıyorsun ve ilerisi için daha olumlu düşünüyorsun. eee işte bu aşamadaysan abi emin ol ki, önündeki en az 5 ayın içine resmen sıçtın, şimdi git gül ara dikmek için ya da ben gelir dikerim ne de olsa bende çook var ….

ve en anlamadığım şey, sikeni severler olayı, ve de kaçanı kovarlar. ulan orospu çocuğu, madim sikiyo belanı, ne diyo köpek gibi sürünüyorsun peşinden. gerçi köpek pek sürünmez galiba doğru kullanmadım ama amaaaaaan çok ta sikimde ben böle diyorum amına koyiiim kime nea. masum olup kendini iyi gösterirsen, emin ol ağzını öle bi sikicekler ki bende gelip bakıcam yüzüne sana demiştim diycem, sakın masum kediler gibi bakma yüzüme, bak gine diyorum işte … şu kaçma olayıysa tam kafamda dönüp duruyor. ii mi olsam kötü mü bilmiyorum gerçi bana mutluluk haram ya, ya da demin dediğim gibi hafif umutlanırsan önündeki 5 ayın içine sıçtın demek ya, o yüzden siklemicem de, abi kaçıyorum ne diye geliyorsun, e ben geldiğimde trip yapıyorusn bok göt kahpe ben siktir olmak istediğimde niye bırakmıorsun yakamı. 

ve en nefret ettiğim laf “ne sensiz oluyor ne seninle” neymiş lan ben … 

iice sikildi kafam, en iyisi bende siktir olup gidiyim, bi çikolatalı sigaramdan içiim, bir az duygusal moda giriyim sonra da zıbarip yatcam işte napmamı bekliyorsunuz başka … 

saygılar …

Yorumlar
  1. tespit diyor ki:

    e ben geldiğimde trip yapıyorusn bok göt kahpe ben siktir olmak istediğimde niye bırakmıorsun yakamı. :))))) bu iyiymiş🙂

  2. leylnehar diyor ki:

    daha döktürcektim de terbiyem müsade etmedi, gerçi hangi terbiyeden bahsediyosam aq😀

Bir Cevap Yazın

