X ile Y nin hikayesi :)

Posted: 15 Temmuz 2011 in Uncategorized

şu nalet olası iş yerinde feci şeyler geliyor aklıma. abi nasıl da gelmesin aq yerinde gelmeyen insan evladı türü yok😀 iti çakalı malı gerizekalısı bileni bilmeyeni … dikkat ettiyseniz arada virgül kullanmadım, niye mi? çünkü bunların hepsi bir insan için de o yüzden bi de hepsinden teker teker geliyorlar yaa🙂

hele bi de aile geliyor müthiş aile tablosu. salak baba, mal anne, çocuğu da artık siz tahmin edin… ee insan böle ortamlarda coşuyor hemde ne coşuyor. ben de bi aile olayından yaziim dedim. 

şimdi, aile dediğin kutsaldır, iyidir, beraberliktir, mutluluktur, iyi günde kötü günde sırt sırt yada omuz omuza işte dayanmaktır. bazen tekme tokat girmektir, bazen sinirlenmek, bazen üzülmek. kısacasa her türlü olayların yaşandığı nisbeten uzun süreli beraberliğe aile denilio. ne biçim yazdım lan haha :))

ilk başta, tanışma operasyonu oluyor. bir yerde karşılaşıolar, tanışıolar ki genelde ya ortak arkadaşların çöpçatanlığı oluyor yada benzer bir şey. neyse işte, başlanğıç olarak gelin hanım pek bi nazik sevimli hanım hanımcık, damat bey de pek bi kibar, ailecanlı falan filan. direk gelin bey diye daldım olaya çünkü sonuçta evlendircem bunları🙂 kısa olarak damadımız  – X, gelinimiz ise – Y olsun. sakın erkeğin daha üstün olduğunu göstermek için X dediğimi düşünmeyin aklıma ilk o geldi, hiyarla domates de derdim. dedim lan çok boktan çıktı galiba, neyse X ile Y nin hikayesi diyelim buna🙂

tanışlık sırasında her kes içindeki boynuzları öle bi gizli tutup saklıo ki, maşaallah diyesi gelio insanın🙂. Y baya güzel yemekler yapan, diken , temizleyen . X ise müthiş iş sahibi sigarasız, alkölsüz, iş ev hayatı süren birisi işte …

ilişki ilerledikçe olaylar ciddiyete binmaya başlıyor. yalan anasını satiim. genelde kızlar tetiklio, Kazım beni istemeye geliolarmış haberin olsun , ya da, Mustafa çıkamam evden babama ne dicem, hatta Şaban olmuyor artık komşular görmüş yarın gelmezsen başkasına vercekler beni falan filan … tabii ki normal teklifler de oluyor ama, oluyor işte, boşuna masallar, hikayeler yok ki, di mi ama😛

hea, hafif tanışlıklara geçiyorz, X ile Y nin velileri, aileleri, ufak araştırmalar ve de işin en en en en öznesi olan dedi kodular başlar. şu karı milleti yok mu anasini satiim ulan durmaz ki ağızları. Kız Fadime duydun mu, bizim Gülsümü isteyen çocuk esrarcıymış, yaa Nazile hanım çok doğru bu devirde iyi kız zor bulunuyor, al komşumuz oğluna bir kız buldu, kız kaldırım gülü çıktı… ohooo bu muuhabbetler uzar gider de bitmez bi türlü :)))

öle böle X nin velileri bi kaç akraba da alır yanına, bi kutu çikolata bir demet gül düşerler Y nin evine. Y nin evinde de bir telaş bi heyecan. Babası başlıyor işte, ben kızımı sokakta bulmadım, 3-4 defa gelsinler gitsinler. Hemen anne atlıyor evet evet, benim kızımı ne doktorlar ne mühendisler istedi … tam da şimdi dönüp diyesim var, ulan verseydin ya onlardan birine😀

neyse, işte geldi X ve ailesi başlandı konuşma iice kaynaşma ve de Allahın emri  ……. …. . devamını biliosunz işte, Y kahve getirio, hani birini ya fazla tuzluyo ya da tükürüo, bi de yanlışlıkla kayın valideye geliyor ya o kahve o da içten yandık diyor yaa, bayılıyorum bu ana :))

vee yüzükler takılıo. başlıyor nişan hayatı. Bu dönem daha değişik oluyor. Daha çok giriyors X ile Y bir birine. Evin ıvır zıvırını almak tamamlamak her kesin ağzından bir lafın çıkması. Ya düşünsenize 3-4 aylık nişan sürecinde 80 defa yüzüğü geri göndermek istiolar daha ne diim ki :))). neyse yüksek mücadile gerektiren olaylardan sonra, başlıor düğün hazırlıkları. ve de triplerin devamı.

Ben bu elbiseni istemiorum, neden düğün salonu küçük, içicekler böle olmasın bu şarkılar, bu börekler, o takılar, bu misafirler ohooo uzar uzar öle bi gider ki🙂

ama bu süre çabucak biter, bi açmışsın gözünü düğün günü işte🙂 giyersim parlayan ayakabılar, siyah bi takım + kravat … Y de giyer gelinliğini ve bir kaç geleneksel olaydan sonra giderler düğün salonuna …pek oynamazlar, pek takılmazlar. 3-4-5 ve bazen 6 saatlik düğünden sonra. bitti yallah her kes evine🙂 ve de düğün sonrası 1 ay içinde tüm düğünün olan biten olayları konuşulur ve de kapanır gider…

şimdi de gelelim bu zaman süreçlerinde X ile Y nin durumlarına🙂

tanışlık: yukarda da yazdığım gibi içlerindeki zehri ve de boynuzları öle bi saklıolar ki bulana aşk olsun🙂.

Salilh seni seviyorum, Ben de Tuğçe … Zekai hep böle aşık olucaz di mi bir birimize… Mustafa ben seni hep sevicem ve hiç üzmiycem. Betül seni ömrümün sonuna kadar sevicem … Ulan o kadar laf dönüo ki ortada, benim bile başım döndü :)))

Nişan: hmm işte burda duralım bir az. burası son durak gibi bir yerdir. Feci tartışmaların olduğu bir dönem burası. Nazım ben seni böle tanımamıştım … Filiz hadi söle daha neler istiyceksin benden. Ebru bu nasıl bir şey, nasıl yaparsın bunu. falan filan. abi o kadar giriyorlar ki bir birine anlatamam. evlilik sürecinde bile böle olmuyor belki … hani tanışlıktakı masum kız gitmiş, yerinde 3-4 tane boynuzu olan ve cani gelmiş, o prens de beyaz atını çaldırmış da oturmuş bi dinazor üstüne vuhuu . sevdim bu kelimeyi hahah🙂

ve işte o an geldi Evlilik: ilk ayları hani cicim ayları dediğimiz ii oluyor … aşkım bak kahvaltı yaptım sana. canım işten erken dön. aşkım akşama hazır ol seni yemeğe götürcem. canım akşama ne yemek istersin “”” lerle başlar. bi süre sonra, can sıkıntısı, istemiorm, hayvansın Kazım, aptalsın Berna”””larla devam eder … ve bir süre sonra normal tipik aile moduna girer …

abi şimdi eğer sorarsanız nerden biliom die, baya bi araştırdım. gördüklerim falan ohoo daha bir sürü şey de yazardım da, evlilikten soğutmak istemiorm sizleri. ama birisi dedi geçen eğlenceli oluyor lan harbiden de, bi de kafa dengi olursa vuhuuu müthiş. size tavsiyem çok sevdiğiniz deil de, çok ii anlaştığınız biri ile evlenin. sevgi eninde sonunda bitiyor çünkü. oysa evliliğe kalan anlayış oluyor sonra.

Haydi hepinize mesut mutlu tatlı tuzlu, bazen ağlamaklı ama çoğu zaman gülesi evlilikler. Gülmek için sizlerle bi de bi kaç karikatür paylaşiim ağzınızın tadı kaçmasın :))

Saygılar

Bir Cevap Yazın

