karmaşık ortamdan bi yazı

Posted: 13 Temmuz 2011 in Uncategorized

aslında şu an yazmak için ne uygun ortam, ne uygun kafa ne de uygun kelimeler var … içimden geldi bir az saçmalamak… bende yürü bea koçum kim tutar seni diyerekten daldım bloguma … gerçi ilk paragrafta sanki kelimeler hiç durmadan geliyorda, ikinci paragrafa inince şimdi ne yaziim diye düşünmeye başlıcam, hatta ola bilir ki, bir şey bulamayıp sayfanı kapatiim. eskiden çok oldu … ama dur geliyo sanki unutmadan geçtim ikiye😛

evt saçmalıyorum, neden diye sormak mı istiyorsunuz … ben de bazen geçiyorum ayna karşısına yalnızım aq diye bağırıyorum … napiim, napa bilirim ki … özlüyorum, ağlıyorum, duruyorum, geziyorum, gülüyorum. ama her şeyin en beklenmedik zamanında geli verio aklıma sanki bi anlık gözümün önünden geçiyor, ya da kokusunu duymuş oluyorum sanki beklenmedik bir yerde … ve de daha korkuncu, onu görmüş gibi oluyorum bazen. işte tam yıkıldığım an böle oluyor. kanım donuyor sanki anında damarlarımda. ne ediceğimi napacağımı bilemiorm, kestiremiyorum. yerimde kalıyorum suratım beyazlaşıyor, gözlerim kararıyor resmen … ohooo  daha bir sürü şey …

ne kadar kötü etkisi varmış şu an anladım, ama bu ihtimalde bile vazgeçemiyorum. bırakamıyorum, kendime sevme diyemiyorum … abi sevmek ne saçma bir illetmiş, anlayamıyorum …

geçenlerde bir arkadaşla konuştum az-çok biliyor olayları, saçma sapan konuşup canımı sıktı da … neden hala vazgeçmiyorsun, senin yerine olan şimdi takmıştır koluna birini, mutluydur falan filan… öle bi küfr edcektim ki yedi sülalesini hatırlıycaktı ama otursun dursun dua etsin ki, kız, yoksa çok kötü olurdu … sonra kendim de oturdum düşündüm ki, nedir beni vazgeçirmeyen bundan… anlayamıyorum … 

seviyorum seviyorum seviyorum ve de çok seviyorum … aslında neden olmasın hiç aşk biter mi eğer yürekten sevdiysen eğer çok sevdiysen … ayt tam da şimdi şarkı aklıma geldi hemen paylaşiim sizinle, siz şarkının keyfini çıkarın bende  şu lanet mekandan kaçiim

Bir Cevap Yazın

