günlerden bilmem ne …

Posted: 10 Temmuz 2011 in Uncategorized

evet biliyorum bayadır yazmadım … içimden gelmiyo değil aslında, ne biliim, sanki kısır döngü gibi tekrarlanan ve hiç bir zaman bir sonuca varamayacak bir olayı evir çevir konuşmak … bunaltıcı geliyor gibi … neyse, ama bu defa da anlatiim. bakalım sonra nolucak …

şimdi, en son hediye olayında kalmıştım size, ve arada olan bazı gelişmeleri özet olarak geçip şimdiki zamana gelicem …

gitmelerinin iki gün öncesi buluştuk, konuştuk çok değil ama az da deil, 3-4 saat sadece. sonuç … sonuç mu ? yok gine yok, olmuycak işte …

ilk defa beni bırakma nedenini de söledi, çok ağırıma gitti, bi anlık dondum kaldım, içimden ne küfürler ettim, ona, kendime, birlikteliğimize falan filan işte .. ama sakın merak etmeyin o vahşi sebebi. çünkü bende kalmasını istiyorum …

o gün buluşmamızın sonucu olarak, bir daha konuşmama kararı aldık, aramıyorsun, mesaj atmıyorsun dedim … bir az tereddütten sonra tamam dedi … git dedim, gitti …

geceye doğru uzun düşünmelerden sonra, bir özür borcum olduğunu hatırladım, eski mesaj raporlarından çıkardım numarasını ve kısa özür mesajımı yazdım ve kapattım olayı anlaştığımız gibi …

ve ondan sonra olanlara geçiyorum şimdi …

gitmelerine bir gün kala, evde hayvan gibi yorgunluğu uyku ile çıkarmağa çalışırken, telefonum çalmış, valide getirdi telefon diye. kayd ettiğim numaranı silmiştim ama tanıdım işte. cevap vermedim ilk başta, ama sonra merak işte, ve de kahr olası vazgeçememek … aradım

 – (uyku ve de yorgun halde) beni aramışsın …

 – (heyecanlı, ve korkak bi sesle) evt, ( bi yer söledi işte ki, o yer direk metronun girişi ) ya biz kayb olduk, gele bilir misin ?

 – şaşırdım, nasıl yani fln derken, ağzımdan “tmm bekleyın, geliyorum” çıktı.

aslında nasıl oldu bilmiyorum, refleks mi, her zamanki sahiplenme duygusu mu, yada AŞK mı … bilmiyorum işte

kalktım gittim,metronun önünde oturmuş bekliyor (lar, arkadaşı ile beraber ). Buluştuk, gidelim dedim, hayır dur, buraya gidelim, oraya bakalım falan filan derken yine 3-4 saat dolaştık …

niye ? işte, bilmiyorum ki, sanki tasması başkası elinde bir köpek gibi çekiştiriliyorum, hatta marketten alışveriş bile yaptık … bir tavuk kanatı, makarna, yağ, falan filan hea bi de bozuk paraları olmadığı için bi sakız verildi, onu da ben aldım …

ve ayrılık anı … kısa ve ani oldu, sadece kullanılması zorunda olan cümleler… kendine iyi baklar, Allah a emanetler, görüşmek üzereler … Oysa en az bir saat sadece gözlerine bakmak isterim, bir süre sarılmak, kokusunu içimin en derinine çekmek, sıcaklığını duymak. ve aynı anda o eşsiz mutluluğu kısa süre olsa bile, uzun süre olmuşcasına yaşamak … ama biz bir kaç kelime ile kestirip attık … yada bölesi daha uygundu …

ve gözlerimiz orda ayrıldı işte uzun sürelik … o an canım acıdı mı diye sorarsanız deil acımadı … attığım her adımla ve aldığım her nefesle bi boşluk, şehre yabancılık, kimsesizlik hiss etmeye başladım … tuttum kendimi, kastım. ve daha önümde beklemem, dayanmam, dayanamasam bile, acımı ve gözyaşlarımı her kesten gizli saklı tutarak içime dökmem gereken bir süre gecelerim var …

gittikleri gün … her şey bi başka bi soğuk … tam uçak saatindeki mesaj “hayırlı yolculuklar Aeo” ve cvp da buna uygun …

arada geçen günleri saymak pek zor olmuyordu.. çünkü hepsi bi ayrı bir farklı yakıcı, ve hepsi defterde bi başka kayıtlı …

nedense içimde hep, yazar düşüncesi vardı … yazıcak diyordum … ve …

tam da bir kaç gün sonra, aslında bir az geçti işte ve yazdı …

facebook dediğim zımbırtıyı bir sever bi nefret eder oldum .. bu durumda sevdim işte …

ilk her şey hal-hatırla başladı ve muhabbetler ilerlerken, msn istedi … onay verdim ve başladık işte devamına …

aslında muhabbetlerin içine ekstra bilgi, program yardımı ve de, site bilgileri falan filan …

arada geçen diğer konuşmalar oluyor mu … ? evet oluyor, duyguların bir varlığı bi yokluğu … bir özlem, bir hasret,  hüzün, yangı, acı …

zann edersem bir az da sussam ii olur …

çünkü yine düğümlendi boğazımda kelimeler, tıkandı göz yaşlarım, hafif nefes darlığım var … haydi izin verin bana bi sigara içeyim, bir az ağlıcam ve bir az da hayalini kurucam … 

Saygılar …

Bir Cevap Yazın

