özlemeye başlıyorum …

Posted: 29 Haziran 2011 in Uncategorized

az önce gitti. daha fazla bir şey yok hiss ettiğim, ama anlıyorum böle tıkanıyorum ara bir. düşünürken hiç beklenmedik anda geli veriyor aklıma, ve gözlerinin parıltısı gözlerimi kamaştırıyor … galiba özlemeye başlıyorum …

gözleri, kara gözleri o benim kara gözlüm … sevdiğin gidiyor diyorum kendi kendime. ağır geliyor gidiyor kelimesi … kendimi kandırmak için dönücek lan diyorum bir de … ama yine bin türlü soru işareti oluşuyor kafamda … görmediğim bu sürede neler ola bilir, kimler girer hayatına. beni düşünür mü, hatırlar mı, bir şey anlatmak ister mi, girdiği topluluklarda birini aniden görüp bana benzetir mi yada özler mi beni hiç … ?

gidiyor, süslü püslü mesajlar atmak hatta arayıp konuşmak varken, kendini kasarak hayırlı yolculuklar, Dua ile demek çok acı inanın bana … hele bir de karşılığında saol Allah a emanetsin cevabını almak hepten koyuyor insana …

Ulan nolurdu sanki, hava alanına gitseydım, yolcu edince, tam kontrolü çağırıldıklarında sarılsaydım sım sıkı çekseydim bu ayrılık süresine yetecek kadar kokusunu içime … ve sıcaklığını hiss etseydim …

ama yapamazdım ki … gözlerimizin bile bir birine sarılmadan ayrılması çok acı …

ve ben onu şimdiden çok özledim …

Yorumlar
  1. tespit diyor ki:

    kusura bakma ağzına sıçmak istemezdim😦 http://www.youtube.com/watch?v=z7Utt5KU0vo

  2. leylnehar diyor ki:

    illa ağlatcan di mi … ne boktanmiş be yaa😦 napcam lan ben

  3. tespit diyor ki:

    Ne bileyim lan kelin ilacı olsa kendi başına sürer : )

  4. leylnehar diyor ki:

    hmm doğru … ama napalım artık dayancaz bir şekilde .. sonrası da belli deil ya o da ayrı bi dert …

Bir Cevap Yazın

