AşK mı Kafa dengi mi …

Posted: 24 Haziran 2011 in Uncategorized

ne sevdalar gördüm … ne sevdalar duydum … Leyla, Şirin … karşılarında Mecnun Ferhat … falan filan …

neden sevmişler bunlar bir birini. asıl nedenleri neydi çok merak ediyorum. acaba bunlar en azından çiftlerden biri evlenseydi, mutlu olur muydu acaba. Tamam gördük, sevdik, aşık olduk diyorlar, sevmişler, özlemişler, hasret olmuş arada, peki ya sonra ???

niye soruyorum bu soruyu … çünkü ben de seviyorum, çok seviyorum, yada bana çok gibi geliyor, neyse ne işte … ama olay bu ki, sevdiğimle beraber olmaktan kaçıyorum … kafa dengi olayı var … biz aslında kafa dengiydik gibime geliyor. beraberken huzurluyduk, beraberken mutluyduk, dediklerimiz, yaptıklarımız uyuşuyordu, yoksa bana mı öle geliyordu …

ne demek anlamak aslında. ne demek kafa dengi olmak. ne demek bir ömür boyu hayat paylaşmak… bazen tırsıo insan lan bu kelimeden …. ne lan bu bir ömür boyu aynı kişiyi çekmek … 

bazen de neden olmasın diyorum. ben ve o … bir ömür boyu … niye olmuycakmış abi, niye olmasın ki … sözlerimiz aynı, düşünceler aynı, istekler, maksatlar … kötü mü bea … biz aynıyız anasını satiim aynıyız bea …

onca laflar onca gülüşler, onca küfürler, onca nefret … havada uçuşurken, biz bir birimizin gözlerinde o ışıltıyı görüp de tebessüm ediyorduk yaa … ne bu peki … 

Bir Cevap Yazın

