eski sevgiliye müthiş jest …

Posted: 23 Haziran 2011 in Uncategorized

eski sevgili … eskiyen sadece odur, onun içindekilerdir. pas tutmuştur her şey toz pembe hayaller gibi uzaktır artık. tozlar altındadır.

ve ben hala onun için attığım adımlar … boşuna, anlamsız, manasız, değersiz kimine göre, kimine göre saçma, kimine göre şahane … peki ya bana göre …

bana göre, içini kıpırdatmaktır, bak bir şeyler oldu hatırlıyor musun diye sormaktır, kafasını karıştırmaktı, sana çok değer veren biri var, seni çok seven biri var demekti bana göre …

ulaştım amacıma, peki soruyorum kendime, istediğim bu muydu diye … bilmiyorum

günlerdir aklımda evirip çeviriyordum. Bir kaç gün sonra gidicek, ama gitmeden öle bir şey yapmam lazım ki, tümünü altını üstüne çevirsin.

ilk başta çağırıp konuşmayı düşündüm. Ne kadar etkili ola bilirdim ki, olamıcaktım, demem gerekenleri bile sölemekte zorlancaktım. izlicektim sadece, susucaktım … gözlerim konuşucaktı daha çok … olmazdı … 

başka yol düşündüm, ve aklımda en mantıklı olan Hediye konusu daha güzel gibime geldi. Hem bir gül de eklicektim içine – ona olan sözümdü gül. o da çıkmış olucaktı işin içinden. Tamamdır hediye konusu da, işlemlere başladım işte. Hatta bir kaç arkadaşıma (genelde kızlara )sormaya başladım işte birisi size böle bir şey yaparsa ne düşünürsünüz nasıl etki eder. cevaplar farklı oldu ama hepsi bir şekilde tatmin ediyordu işte…

Gelelim hediyeye: aslında resmi var, ama sonda ekliycem işte şu an sabırlı olup detaylarıyla anlatcam işte

ilk başta ali”ye teşekkür ediyorum, her şey için, bu her şeyin içine – tavsiye, yardım, falan filan girio işte🙂 gerçekten her şey için saol abi

Bi hediye kutusu beğendim, pembeli mavili bir şey, üzeri tam bir dekorosyon deildi. karmaşık renklerin karışımıydı. aslında aynı benim kafamdakı düşünceler gibi, hepsi illa ki, bir baştan bir sona gidiyor ama hala anlamış değilim nerden nereye gittiğini …

Güller … bir sürü gül ile doldurucaktım kutuyu. Kıpkırmızı alev gibi, tutkulu, iddialı, aşk kibi, aşkım gibi koyu güller buldum … üzerine teker teker hitaplarımı, sevdiği kelimelere, sevgimi, özlemimi yazdım … ve içerisinden seçtiğim 21 tane güle tek tek harfler yazıp rakamladım. Toplayınca bir soru çıkıyordu ortaya ama o soruyu da sonda yazıcam…

Bez hediye. Kity”nin mavi donlu bi bezden oyuncağını gördüm ama çok tatlıydı yaa. Hemen bu diye geçti aklımdan … 

Aldım gereken malzemeleri, geçtim ofise, ve başladı hazırlıklar… Gerçekten hazırlamasıyla bile çok heyecanlandım. ve her gülün yazısı bittikçe içimden hemen şimdi götürüp vermek geliyordu ama sabırlı olmak lazımdı…

ilk başta kutunun altına güller döktüm … üzerine Kity”ni yerleştirdim … Ve yazılı gülleri eklemeye başladım. Her koyduğum gülle içimdeki heyecan artıodu… Bir ara ellerimin içinin terlemesini bile hiss ettim ki, ellerim en son Kara gözlümün ellerini tutunca heyecandan terliyordu.

Yazılı gülleri de bitirdikten sonra, üzerine en üstten hafif sim serptim ve de hafif parfüm …

İşte hediyem bu …

 

 

 

 

 

 

 

Ve ertesi gün hediyenin teslimiyyet günü … Arkadaşı ile konuştum, anlattım tamiyle olayı. Yardımcı olmasını rica ettim tamam dedi.

İşte müthiş gün … Elimde hediye poşeti girdim okula … Tabi her kesin dikkati elimdeki poşette. Bir arkadaşa verdim işte odaya bıraksın … ve az sonra geldiler …

Kara gözlüm elimdeki fark etti ve şüpelendi anında. Gerçi içindekini tahmin bile etmiyormuş. Arkadaşı işaret etti gel bi bakiim diye. Hemen gidiyordum ki, arkadan bağırdı benimki gülerek :  “Dur sen kafanı kırıcam diye🙂 “

Kapağı açınca arkadaş feci bi sırıttı. Beğendiğini anladım da, benim kız nasıl tepki vericek onun heyecanı hala içimde… Direk kapattı poşeti, ver dedi götürcem. Hayır daha hazır değilim, şimdi deil derken, kız kalktı merdivenleri. İçim öle bi kıpır kıpır oldu ki, anlatamam gerçekten kalp atışlarım feci …

Dier merdivenlerden koştum bende. Yüzündeki ifadeni görmem lazımdı çünkü … Kalktım işte bunlar ortalıkta yok. Aramaya çalışırken direk karşımda buldum, heyecandan çok kızarmışım, ve de kendimi direk hocanın birisnin odasına atmışım. Bu kısımları tam olarak hatırlamıyorum aslında da, arkadaş anlattı işte. Ben saklanıyorum, benim arkadaşım ise gizlice bakıp bana olayları anlatıyor… off off ne gündü be …

neyse benim kız açmış kutuyu, (hea bu arada en üste de mektup koydum, içindekini merak ediyorsanız bir dahakına yazıcam onu da🙂 ) mektup, içinde ona aldığım yüzük ve hediye ettiğim bileklik … ilk şoku burdan almış, almış mektubu okumak için, altındakı gülleri görünce ikinci şokunu yemiş garibim …

kutuyu arkadaşına vermiş ve okulun o kalabalığında okumaya çalışıyor mektubu. bu anda sınıflarından bir arkadaş da geliyor ve “ooo bu hediye kimin demiş” benim kız almaya çalışmış kutuyu benim diye, arkadaşı da yeniden almış hayır benim diye … iyice kopmuş ipler, gerçi benim kızın hediyesine sahiplenmesi de hoşuma gitmedi deil …

neyse, mektubu okuyamadı zaten sonuna kadar. yarısını okumuş, ve bana mesaj atıyor. hemde uzun süreden sonra … “benim için böle uğraşmışsın ya, gerçekten şoktayım. Ne diyeceğimi bilemiyorum”…

cevap atmadım, bir süre bekledim, hatta sonra arkadaşına mesaj attım gelsene bi tam olarak anlat işte noldu, nasıl oldu diye.

sağolsun geldi ve anlattı:

“gerçekten beklemiyordu, şok oldu, çok heyecanlandı, kendini kayb etti hatta, sürekli gülüyor. hayatında ilk defa böle bir şey yaşıyor, ilk defa böle hediye alıyor”… iyice heyecan yaptım bende. (bu arada sınıfta konuşuyordukda, rektor bey misafirlerini gezdiriyormuş basıldık odada, adam artık ne düşündüyse😀 )

arkadaşı gidiyordu işte, artık benim de misyon bitti nerdeyse, çıkıyordum ki, arkadaşı “mızmızlanıyor mesajıma cevap atmadı diye” dedi … güldüm, tamam yazarım şimdi bir şeyler dedim ve cevap attım.

mesajlaştık bir az .. hala konuşuyoruz. ama ne diye sorarsanız. hala anlamıyorum …

sadece şunları biliyorum: “benim kadar kimse değer vermedi ona, benim kadar kimse sevmedi … benim kadar kimse bu kadar güzel şey yaşatmadı ona … ve o tüm bunların farkında … ” 

ama artık amacım, onu geri getirmek deil … bir gün kendisi gelirse, yani severek, aşkla gelirse bilemiyorum ama … 

bu arada. rakamlamış güllere yazdığım harfleri birleştirince:

“B” “E” “N” “İ” “M” “L” “E” …   “E” “V” “L” “E” “N” “İ” “R” …  “M” “İ” “S” “İ” “N” ?”

Yorumlar
  1. Ali diyor ki:

    reca ediyorum : )

  2. leylnehar diyor ki:

    🙂

Bir Cevap Yazın

