işte budur …

Posted: 16 Haziran 2011 in Uncategorized

sorunsuz isyansız yavşaklıksız serbest ikiyüzlü olmadan Adam olucak ( dikkat ederseniz adam kelimesini büyükle yazdım dierlerinden farklı olarak – niye diye merak ediosunuzsa, şimdi arkadaş zamanımızda dierleri baya bi çok gerçi onları fazla tınlamıyorum da ama işte adam olmak çok zor be abi, neyse konuya dönelim) insanlar istiyorum çevremde .. vay arkadaş ilk baştan olmucağa kapak attım bile. 5 yıllık universite hayatımın mezun kepini bile attım ama işe yaramadı aq, daha bekliyorum okulu bitirmek için off ulan off.

istiorum la ama, böle sözünü dedi mi dicek aq, kıvırmıcak, ben yaptım lan hepinizi de sikrem dicek. la ondan sonra dövülsün ağzı burnu kan olsun sınsın bir kaç kaburgası da aq bir şey olmaz, ama işte adam olsun. gerçi karşımdakı insandan böle fedakarlık istemem de olmaması da bi başka ama bende istemem yani, napcam la ben kendim de bu kadar sorunlu deilim ki, çevremde de böleleri olsun … yada böle miyim acaba – işte asıl soru bu

hani oluyo  ya bazen birisi konuşuo, atıp tutuo başkalarıyla ilgili, ay asarım, keserim, sikerim la bir azcık daha gaz versem daha neler neler der de … ama asıl olay da bu asan kişinin asdığı kişiyle aynı ortamda bulunması. işte her şey burda kopuyo. mesela ilk laf olarak “abi nasılsın” demesi haha, benim için bu ettiği küfülere giriş mesela😀 – sıçarım lan ağzına, hadi bi laf daha et de dalıcam lan bak korum amına😀

muhabbet devam ediyor yaa orası artık kopmanın piki oluyor

ee abi nasıl gidiyor napıyorsun = bak sikerim diyosam sikerim aq. uzat hadi uzat bir az daha bak nasıl dağıtıorum ağzını burnunu …

ya şu iş nasıl oldu = çok ta sikimde böle yapman bana ne la. yavşak gel lan sen bi buraya bakiim …

neyse böle gidio da konuşma işte ve de final e yaklaşıyor ve son olarak

neyse abi hadi kendine iyi bak = lan bi daha karşıma çıkarsan seni daha beter edicem anladın mı. hadi şimdi siktir git …

BU NE LAAAAA😀

resmen içe doğru sıçıo hahaha. ama vardır böleleri bilionuz mu, hemde baya bi vardır. kopucan böle durumlarda abi, böle yaklaşcan geçircen bi tane ağzının üstüne ve sonra da “nasılsın abi” diorsun🙂

bu olayın bir kısmı tabii ki. bir de bunun başka bi türü vardır. birisi için bir şey yapmak yani. mesela şahitlik falan gibi. bu olaylar genelde şöle olur. duyduysan evet dersin duymadıysan hayır. seni fazla alakadar etmez durum deil mi … hea size dokunan sadece yavşaklık yapan insanla aranın bozulması olucak ki hatta kocaman “Kİ”, ulan madem ii sin hoşsun, yavşağın yanında ne bok yiyorsun deil mi ama …

ve de sonuç var burda … sonuç zamanı şahit de az bi laf yer ama aslında bunu tınlamaması lazım çünkü sonuçta fazla yanlışın yok . hea şu ola bilir, o yavşaklık yaptı da sen nie karşı çıkmadın sustursaydın bari … ama bunun için de kafan çalışmadıysa hacı git kafayı duvara vur inan boşuna taşıyosun, omuzlarına yazık taşıdığın tencere fazlalık sana la hoşaf herif …

şahitin bir sorunu da hep bana güvenin benlik bi şey yok ki, derim sölerim yaparım falan diip, sonra caymak … başka sözle yavşaklık denilen o illeti yapmak … hemde yüzüne gözüne bakarak …

çok deişik deil mi … tahmin edin bunları defalarca yaşamak nasıl bir şey ……………………..

Bir Cevap Yazın

