mezuniyyet öncesi …

Posted: 08 Haziran 2011 in Uncategorized

işte bitiyor, tam da bu gün …. beş yılın yaşamı mutluluğu sıkıntısı küfrü iğrençliği ve aynı anda yıllar sonra büyük hasretle hatırlıcağım ( yaşlılar bana öle diyor ne kadar hatırlıcağama dair bir şey diyemiyorum ) beş yıl … universite

hatırlıyorum ilk senemi … gözlüklü çocuk… her kesten uzak, utanan, kendi dünyasında dolanıp duran … hazırlıf sınfı … karşımdakı tek amaç notlarımın yüksek olması. aldığım dersler sadece ingilizce ve türkçe. tabi ingilizce fazla kasılmıyor zaten de, ama türkçe ohooo, abi şimdi şu an türkçe döktürdüğüme bakmiin, rus okulu bitirdim baya kasılıyordum kendi dilimi bile bilmiyordum doğru düzgün :S

hazırlığın sonu, final sınavları geldi … her kes iice kasılıyor, nasıl yapıcaz nasıl olucak falan… ben tınlamıyorum olayı, sınıf arkadaşlarım geldi, final sınavında yardım et dediler, nasıl olucak dedim, ortak karar telefonla göndercekmişim cevapları. karar onay aldı, girdik sınfa.

100 tane soru var, ortalamam zaten yüksek 51den geçiyorum … ama soruların hepsini çözmem lazım bi de göndermek için neyse, bitirdim hepsini alttan da telefona kayd ediorm cevapları. sınav ortasında bitti benim sorular, mesajı gönderdim 8 kişiye. ve çıktım … kişilerden 7si tamam oldu çıktılar sınavdan gayet mutlu, ve bende misyonum bitti derken çıktım okuldan. yolda danışman hocam aradı hemen okula dön … ananı dedim noldu gene. okula girer girmez her kesin bana bakmasından bile baya baya bir şeyler olduğunu zann ettim. direk öğrenci işlerine yönlendirdiler beni, odaya girer girmez, 8.kişini gördüm gözler dolmuş ağlamamk için kasıyor kendini, beni görür görmez özür dilerim falan filan derken öğrenci işleri başkanı bana bir daldı, soruları ne zaman çaldın diyor. ne dion lan dedim sen, hiç kimse bu kadar kısa sürede bu kadar soru çözemez bu bi yana çözse bile gönderemez falan. kaldım böle lan göt dedim, daha bir hafta öncesinden odanın önüne 5 metre yaklaş yasağı vardı beni gördün mü burda soru çaldın diosun … neyse abi ne uzatiim ordakı yöntemleri biliosunuzdur, verdiler disiplini bıraktılar aq. cevap açıklanmasında, 1.ci kağıtta ismim çıktı 97, kağıt yenilende 2.kağıt yine 97, ben artık umutluyum hani geçirirler belki die, kağıt yine yenilendi hay ananı sikiim, “0” … kaldım … hocalar geldiler işte, yaz okuluna gel, geçersin eylül sınavı zor olucak falan filan. siktirin gidin dedim direk tabi içimde yusuf yusuf atarak. ama napiim abi evde diemem kaldığımı ( 4 yıl sonra dedim, o da nasıl olduysa ağzımdan kaçtı😀 ), desem zaten para yok ekstra vermeye. çıktım okuldan, tatili çalıştım ve de aynı anda 3 ay süresinde nasıl geçti her şey bilmiyorum … hep kafamda ya geçemezsem vardı … ve işte eylül sınav günü. girdim, güzel oldu sınav, geçtım çok şükür … mutluyum bitti lan dedim hazırlık ve karar verdim o gün kimseye kopya vermek yok aq …

artık meslek derslerine başlıyoruz kasanlar falan, gine kopyasız geçmiyor bea hajı, zaten universite hayatımda kopyasız geçtiğim bir kaç dersim var …

senelerce ödevlerler hazırladım, puan yetmedi hocadan ekstra bonuslar aldım … düşünüyorum da, ulan eğlenceliydi bea, her ne kadar boktan diyorumsa da, tatlı kasılmalardı zannımca… ödevi yarım yamalak hocaya kakalamak, hocam yarın getircem diyip bi hafta ortalıkta gözükmemek, ya hocam yapın bir krallık demek😀 hocalarında yavşağı vardı tabi, hiç unutmam devreci piçini😀 orospo çocuğu 8 defa ödevi geri gönderdi, bi de tükenmezle her sayfasını çiziyordu yavşak, hea nedeni neydi die sorarsanız, gerizekalı hiç soru sormadı😀, neden yazılar italic değil, neden resimler ortada değil, satır arası mesafe nie böle , font nie böle … ananın amı piç bi soru sor belki bilmicem direk sıç ağzıma … ama nerde … en son geri gönderdiğinde, aldım ödevi hocanın karşısında yırttım istemiorum lan dedim çıktım odadan. bu arada hoca da bölüm başkanıydı😀. doğal olarak bıraktı beni … çokta sikimde dedim, bi dahakı sene başka hoca geldi lan 90la geçtim dersi. şimdi demezlermi ki, nasıl oluyor bir sene sürekli 20-30 la kalan öğrenci bi dahakı sene 90la geçiyor … tek cevap hocanın piçliği😀

az kaldı işte, saatler kaldı mezuniyetime, gerçi daha okulla işim bitmedi, 3 sınavım + devlet imtahanım var ama olsun … bu gün ii olmak zorunda, bi de flashmob dansımız var, okul tarihinde ilk … bakalım rezillikte taban yapcaz mı😀

galiba özlücem okulu … tüm olumsuzluklara, kırılmışlıklara rağmen … neyse kaçtım şimdi hazırlanmaya … belki yazarım bu günün özetini yada bilmiorm bakalım😀 haydi kalın sağlıcakla

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s