kaçasım var

Posted: 21 Mayıs 2011 in Uncategorized

çok sinirli çok öfkeliyim kendime çevreme sevdiklerime gördüklerime  hatta her kese. içim dışım küfr ediyor gelmişimi geçmişimi diziyorum yollar ortasına … umurumda mı … ? deil …

beklenti ne kadar iğrenç ve boktan bir şey her gün daha çok anlıyorum bunu. mükemmel olmak, mükemmel olmaya çaba göstermek, ve ya da başaramamak. tabii ki her şeyi başarıcam diye bir kural da yoktur zaten imkansızdır da, ulan ne kadar şeyi mükemmel bile bilirsin ki, tamam bir şeyi bildin dielim, bi tek sen de deilsin ki, senin gibi bir sürü insan da var. şimdi bırak iyi bilmeği, bir de bir sürü kişi içinden seçilmen gerekir. yahu kolay şey deildir anasını satiyim vallahi deildir yaa. kısaca şöle diye bilirim ki, kıçını iyice yırtman gerek hemde öle böle deil …

olmuşlar … yaşanmışlar … bir şey daha anladım, eskiden yaşamış olduğun iyi kötü, ihtiyaç dolu anılarını hiç kimsenle paylaşmıycan abi, sonra öle bi kafana dank ediliyor ki, ölesine beyazlaşmış teninle göt gibi kalıyorsun … hele bi de kötü anını hatırlatıolar yaa, ulan aq yerinde, o anı zaten yaşadık, öldük dirildik zaten ne bok yemeli hatırlatıyorsun … ama nerde … kafalar o kadar boktan ki, her türlü sıçmaya hazırlar …

hep kaçtım … hep kaçmakla uğraştım sonbahardan, sevmedim abi, sevemedim bir türlü, hassas insanım, canım feci yandığında yada bana feci yüklenildiğinde oturur zırıl zırıl ağlarım. ya acizlikten ya da basitlikten deil bu, tutamıyorum işte kendimi napiim. işte bu yüzden hep kaçtım sonbahardan ama sonuç hep bahardan uzak kalmam oldu. 

aynı şu anki gibi. kaçasım var şimdi, her kesten tanıdık gelen tüm bakışlardan. sevgiyle şevkatle acıyla nefretle kinayeyle bakan tüm bakışların ağzına sıçasım var …

beni bu halden hangi dua kurtarır …. 

Bir Cevap Yazın

