ben kendimi buldum ….

Posted: 20 Mayıs 2011 in Uncategorized

-)Geçen bir taksi şoförü kısa bir hikaye anlatmıştı onu aktarayım size önce: Bir gün aslan birisine diyor ki, git her kese haber et, bir şeyler konuşacağım, akşam falan saatte falan yerde olsunlar. Eleman peki deyip gidiyor ve bir iki saatten sonra: “Efendim her kese haber ettim ve hepsi kabul ettiler, yalnız tilki bir az artistlik yaptı, aslan da kim oluyor ki çağırdığı zaman gideyim dedi. Istersem gelirim istemezsem gelmem diye de ekledi” diyor.

2-)Aslan önce bir az şaşırıyor ama iki üç dakika düşündükten sonra “hanımı da yanındamıydı sen benim çağırdığımı söylerken?” diye soruyor elemana. Eleman “evet” deyince, aslan: “Yapmıştır o şimdi hanımının yanında bir delikanlılık, gelir akşama” diyor ve konuyu kapatıyor.

3-)Şoför bunu neyin üzerine anlattı biliyormusunuz? Arabayla gidiyorduk biz (tesadüfe bakın, araba da bizim gideceğimiz yere gidiyormuş o gün🙂, oğlanın birisi takmış kızı koluna tam asfaltın ortasından ilerliyordu. Şoför korno çalınca da, arkadaş döndü arkasına, sinirlenmiş gibi yaptı, kızgın kızgın bir şeyler söyledi ve sonra da bize yol verme zahmetinde bulundu.

4-)Şoför ama hiç bir kızgınlık emaresi göstermedi ve bana yukardaki hikayeyi anlatarak yola devam etti. Gülümseyerek: “Bazı durumlarda hoş görmek gerek insanları” dedi.(Yapmıştır şimdi o kızın yanında bir delikanlılık) Bir de şoförün pencereden elemana bağırıp çağırdığını, “adam ol ulan, yolun ortasından yürünür mü?” falan dediğini düşünsenize… Neyse geçtim bunu, başka birisinden bahsedeceğim size:

5-)”Biliyormusun benim bir sürü arkadaşım oldu ama hiç birisiyle dertlerimi paylaşmadım.” dedi ve devam etti: “Bazıları bunun benim kendimi beğenmişliğimden ve hüzünlü görünmeyi gururuma sığdıramamamdan kaynaklandığını sanıyorlardı ama hiç de öyle değildi. O dertler zaten beni yeteri kadar üzüyordu, ne diye çevremdeki insanları da üzmesine fırsat verecektim ki? Paylaştıkça azalan dertlerden değildi ki onlar..” dedi. Beş dakika sonra da:

6-)”Eskiden biliyormusun, çevremdeki insanlara sık sık küserdim ben” dedi. Bende de var o huy diyecek gibi oldum ama devam etti kendisi: “Ama artık hiç kimseye darılmıyor, küsmüyorum.. Bunun bende bir gelişme olduğunu, olgunlaştığımı sanıyorlar ama bir insanın küse bilecek kadar kendisine yakın bulduğu bir arkadaşının olmamasındaki vahameti anlayamıyorlar.”

7-)”Insan kime ne diye küser, düşündün mü hiç? Küsme özelliğini kaybetmiş bir insanın neleri kaybettiğini çok az kişi bilir. Ben artık kimseye küsmüyorsam bu, bir şeyler beklediğim hiç kimse kalmadığı içindir. Hiç kimseden bir beklenti içerisinde olmamayı bir erdem sanıyor çoğu… Benim bu halim eski halimden daha akıllıymış onlara göre…”

8-)”Geçmişte beni ciddi anlamda üzen her kese darılasım, hiç birisini affetmeyesim geliyor bazen. Beni üzmüş oldukları için veya üzüldüğüm için değil inan. Her üzen farkında olmasa bile içimdeki insandan bir parça alıyordu da ondan. Tecrübelerin insana çok şey kattığını söyleyenler, bir o kadar da şey götürdüğünün farkında olmuyorlar nedense.”

9-)Son olarak da: “Biliyormusun, ben duygusal olduğum her gecenin sabahında, dün gece çok büyük bir suç işlemişim gibi hisseder, utanırım” demişti… (size de bir şeyler söylediği oluyor mu bu elemanın yoksa bir tek bana mı anlatıyor hep?🙂

Yorumlar
  1. tespit diyor ki:

    içses mi lan o :)?

  2. leylnehar diyor ki:

    bilmiom ki🙂

Bir Cevap Yazın

