ve hala şoktayım ….

Posted: 15 Mayıs 2011 in Uncategorized

zeus … gitme …

yıkıldım lan, bu gün çok geci yıkıldım … kendimi tutmaya çalışıyorum ama içim çok feci. nefes alamıyorum mesela, düşünemiyorum doğru düzgün hiç bir şey …

arkadaşla dışardayız, KFCde sırada bekliyoz yemek alıcaz, birden arkadaş dedi ki, o seninki değil mi yaa, baktım, evt lan o dedim. dur bi selam edip geliorm … gitmez olsaydım anasını satiim

çıktım benim sıradan, ona doğru gidiyorum, arkadan yaklaştım tam elimi sırtına dokundurucaktım ki, yanında bunun eskini gördüm. o an ne hiss ettiğimi hatırlamıyorum çünkü, kafam bir şey algılayınca kendimi arkadaşımın yanında buldum … bedenimde böle tuaf sıcaklık hiss ettim hafif baş dönmesi,vücudumdakı bütün tüyler diken diken ama gözlerimi çekemiyorum o taraftan. ve aniden titremeye başladım. tüm bunları hiss ederken bi de dışarıya hiç bir şey belli etmemeye çalışıyorum yani ayni anda ikilem bir şey işte …

çıkardım telefonu, aradım. açmıyor, telefona baktı ama açmadı. arkasından mesaj attım, “solundayım, tesadüfen gördüm sizi” ve hala ona bakıyorum bakıyor mu fln diye. mesajı okudu kafa direk aşağı eğildi, siöarişleri alıp çıktı direk sıradan. topluluk içinde kayb oldular.

ben … bense hala olayın şokunda ve gerçekten napıcağımı bilemiyorum. bi içimden küfr etmek geliyor, bi karşısına çıkıp lan orospo çocuğu iki gün önce bana mesaj atıp şimdi başkasıyla mı kahpelik yapıyorsun diyesim geldi ama dayandım.

sonra ortalığa çıktım, nerde oturduğunu görmek için fln, bi topluma karışıodum ki, cart diye çıktılar karşıma, kız, yanında o piç, ve arkadaşları. hepsinin kafa aşağı,normalde arkadaşı bana selam ederdi de, yüzüme bile bakmadı bu defa. arkadan bağırdı kızı iki defa ama o dönmedi … bende elimde telefon guya bir şeyler yapıyormuş gibi dolanıyorum …

ilerde durdular eleman bana bakıyor, kız onu çekiştiriyor falan. bende tınlamıyormuş gibi dolanıyorum arada bunlara bakarak … ve sonra gittiler … bense salak gibi kaldım öle.

oturduk yemek yemeye … kaç sigara içtim bilmiorm ama artık kafam bile hafif dumanlı oldu. bi sigaranın etkisi bi olayın etkisi ii ce sıyırdım yani salak salak gülmeler falan …

kalktık sonra … eve geldim … açtım Zeus Kabadayı, döndür dinle yapıyorum …

Bir Cevap Yazın

