içim dolmuş laan

Posted: 10 Mayıs 2011 in Uncategorized

evet baya oldu yazmayalı, yazamadım yada yazıcak bir şeyler bulamadım belki de … bilemiyorum ki … aslında bin türlü olay oluyor, ve aslında değişen hiç bir bok yok. hep aynı şeyler aynı saçmalıklar. olanlar bir gün olumlu tarafından gelince ertesi gün eminim ki bi şekilde girmeli bana … başka türlü olmuyor abi yapa bileceğim hiç bir şey yok …

bu aralar sokrata sardım. adam ii söylüyor, hayatın boktanlığını yada kendi yaşantısının manyaklığını söylüyor … hatta şimdi her kes saçmalıyor dinliyorum da, kral yaaa 

bu aralar gerçekten sıyırmak modundayım, noldu diye sorarsanız yk hajı, aslında olan bir şey de yok. belki sıyırmam da bu yüzdendir bilemiyorum … offf ulan offf ….

içim bir tuaf, sıkıldım bu halimden yani kendimi sürekli aynı modda tutmaktan sıkıldım. 

okulu bitire bilsem belki düzelir diye umutluyum ama bi taraftan da yok bir bok deişmicek yine aynı saçmalıklarla uğraşıcam die bir ses haykırıyor içimden … aslında haksız da deildir, tamam okul biticek ama, iş hayatı falan başlıcak, şimdi de oranın saçmalıkları, sıkıntısı derdi tasası. ama yok karar verdim, kimseyle aşır neşir olmuycam aq. yetti bea ayağımı attığım her yerde illa hakkımda 3-5 boktanlık çıkmak zorunda sanki … napiim abi, başımı salıyorum aşağıya bi yere kadar gidiyorum ama sonra olmuyor illa ki takılcan birisine, yada birisi sana takılcak. okul hayatım öle oldu, universite hayatım öle oldu, iş hayatım öle oldu … ilerisi muamma

ve her defasında da diyorum ki, tamamdır gülüm, bak bu son, en son dersinin sonucu olarak bir daha aynı boku yapma ama nafile … olmuyor aq yerinde olmuyor ve de olmuycak. hep bu boktanlık. he olay ne diye sorarsanız, olay bu : illaki kız olayı çıkıyor, arkadaş olayı çıkıyor, zaten başka sorun olamaz da … şimdi – bi ortama giriyorum, ilk başta sessiz sakin, kimsesiz, zamanla yaklaşıyorlar, arkadaşlık yapıyorlar. sonra da ilerliyor olaylar bi bakmışsın kendini sokmuş hayatına yada kendin sokmuşsun. ya neyse ne işte sonuç aynı… eee zaman sonra noluyor, sıçıyolar aq … başka türlü olamaz zaten

şimdi de olayın dier tarafı, kız. abi kız milleti en zayıf tarafım. yanlış anlamayın ama hemen😀 demem şu ki, aslında biliyorum erkek kız arkadaşılığında hep bir kayma oluyor, ya erkek ya da kız illa biri hafif olsa bile yavşıyor😀 kendimden biliyorum :)))

neyse, işte oluyor bir şeyler yaşanıyor ama bu da yarım yamalak sıçılıyor ağzına. sonuç ne gene de hüsran

ve olay bu ki, hep fazla değer veren göt durumda kalıyor. fazla değer veriyosun seviyosun saygı gösteriyorsun, götü kalkıyor ya, işte o kalkmış götle vurup yıkıyor her şeyi … sonrakı pişman olma ihtimali olması ya da olmaması fark etmiyor artık ama işte sıçtı ya artık abi kırdın bea yaaa. daha geri dönmek zor oluyor

offf bea içim dolu … hea bu aralar ii ki kafadan birisi ile arkadaşlık yapıyorum valla en azından dinleyip müthiş taktikler veriyor … muck burdan onu da :) 

haydi bi dahaki görüşmelere … 

Saygılar …

Bir Cevap Yazın

