ama sen sus

Posted: 03 Mayıs 2011 in Uncategorized

içim dop dolu … her şey her kes gömmüşüm bayadır içime. bi haykırasım var sanki, çıkıp balkona. bi ağlayasım var bağıra bağıra. küfr edesim var gelmişe geçmişe.

izlediğim filmler, dinlediğim şarkılar. hepsi bi başka koyuyar bana. aslında böle deildim sanki toparlanmıştım, toparlamıştım kendimi. ama kendini koyu vermek bu kadar kolaymış demek …

içim yanıyor … 

yaslayasım var başımı dizlerine. öle duruyim, kapatiim gözlerimi, o huzuru hiss ediyim. sen parmaklarınla saçlarımı karıştır. sus hiç bir şey söyleme, yeter ki ben başımı dizlerini yaslayım …arada bir gözlerine bakiim, içim titresin bir anlık, kalbim hızlı çarpsın, ama sen sus hiç bir şey söyleme.

içim yanıyor …

ne zormuş taşımak her şeyi aynı anda. ölmek, gömülmek, kahr olmak. içinin yangısını bir türlü dindirememek. gülmek, muhabbetlere katılmak, kendini en mutlu insan gösterip gözlerinle bile içindeki fırtınaları belli etmemek …

ama içinde her defasında daha çok kahrolmak … ağlamak, gözlerimden akan yaşların soğukluğunu yanaklarımda hiss etmek, ama senin onları yere düşmesine izin vermemen. ama sen yine de sus, sakın konuşma

bir bıçak sok sırtımdan olsun görmeyim gözlerini, sen olduğunu bilmiyor varsayıcam hatta, sonra hemen kayb ol, dönücem ya, seni görmemek için. pişman olma ne olursun, için huzurlu olsun … çünkü ben mutlu olucam

içim yanıyor … ama sen sus ne olur, sessizliğin beni az kahrediyor çünkü…

Bir Cevap Yazın

