adını sen koy …

Posted: 02 Mayıs 2011 in Uncategorized

o: her şey çok farklı hiç bir şey istemiorum

ben: neden, böle yaparak ne kazanıcaksın, hiç bir şey. kendini toparlaman lazım. en azından şunu bil, pes etmene izin vermiycem. 

o: boş ver uğraşma … ii geceler …

ben: sana da 

ertesi gün sabah …

o: ben çok düşündüm gerçekten, toparlanamam, gidemem, yapamam. bölesi daha iyi. bırak sende beni istemiyorum seni, senden hiç bir şey istemiyorum. uzak dur. soru da sorma bana. bu kadar.

ben: iyi, geldiğinde bırakmıycaksın demiştin, yine yaptın . def ol git o zmn artık bende seni istemiorum, yeter, çek git hayatımdan ne halin varsa gör

o: çok kötüyüm, ne yaptığımın farkında bile değilim. bak işte seni de üzüyorum gene. ama biliyorum, yarın yine sana gelicem. biliyorum, senden başka kimseye güvenmiyorum, ve biliyorum beni senin kadar kimse sevmedi. çok kötüyüm, lütfen aff et …

ben: hemen çık dışarı, gel konuşucaz ….

işte böle başladı. önemli kararların başlanğıcı diye biliriz buna, belki de sıradakı kahroluşa yeni bir adım. belki de, yeni bir umut … bilemiyorum ve şimdi bunu düşünmek için çok erken.

buluştuk. insanın içindekilerini gömmesi, içindekilerini gözlerinde bile belli etmemeye çalışması çok zor bir şey ama başarılır bir şey. içindeki kocaman sevgiye rağmen bu sevgini belli etmemek … ama biliyorum çünkü yaşıyorum aynı şeyi. neden belli etmiyorsun ki diye sorarsanız, böle gerekiyor çünkü. bazen sevgini kazanmak için sevmiyormuş gibi göstermek lazım. sonuç olumlu yada olumsuz ola bilir. ama başka yok yok bea abi…

oturup konuşmak saatlerce. dinlemek … çok farklı, çok deişik, çok rahatlatıcı. ne konuşması ne sölemesi önemli deil zaten. karşında ya, sesini duyuyorsun ya, hafiften ani hareketleriyle kokusunu duyuyorsun ya, daha ne söleye bilirim ki … 

konuşma zamanı hafif tebessümler, içten kahkalar, ve hüzünlenmeler. işte ben ve o  … biz böleyiz. belki her çift böle ama, bana bir başka geliyor her şey. hani çift arasında muhabbet sevgi aşk konu oluyor ya genelde. bizde öle deil işte. sanki yıllardır hayat arkadaşıyız, bakışlarımız bile düşüncelerimizi gizleyemiyor …

çok garip bir şey bu ya.

artık kalkıyoruz …. sonuç ne dedim … ve yine aynı şekilde hiç hatta kocaman bir HİÇ

o: sensiz olmuyor. seninle de bunca şey

ben: o zaman bana bi kötülük yap, seni içimde bitiriyim diye, bende sana yapıcam kötülük ve artık yapa bilicez ayrı

o: yapamam. böle bir şey isteme

ben: ii o zaman nolucağını bende bilmiyorum

çıktık … kafamda bir milyon düşünce. onsuz düşünüyorum her şey bir eksik bir sıkıntılı bir boş. belki her şey çok koyu şu an o yüzden böle. belki de geçicek az sonra … işte bilemiyorum ama yapamıyacağımı anlıyorum az çok.

eve geldim. baktım mesaj yazmış benim kafamdakıları yazmış

“olmuyor sensiz, seni hep düşünüyorum, biliyorum sen de hep düşünüyorsun beni. kopamıyoruz işte. neden bırakalım o zaman bir birimizi. beraber olalım. sadece bana zaman ver. biliyorsun kafam çok karışık … “

ve ben de “TAMAM” dedim …

şimdi benim kafam allak bullak …. napiim olmuyor gerçekten onsuz olmuyor. bazen düşünüyorum nasıl olucak nasıl yapıcaz. ama anında olur yaa bir şekilde diyorum …

bu her neyse içimdeki adını daha koyamadığım beni ondan vazgeçdiremiyor … işte tam da şimdi media playerimde Demet Sağıroğlunun – Adını Sen Koy şarkısı geldi… aynen …  

devamında olucakları da paylaşıcam …


Bir Cevap Yazın

