boşluk ve saçmalık …

Posted: 29 Nisan 2011 in Uncategorized

içimdeki her şey karmakarışık. aslında yazmak isterim ama ne yazsam diye düşündükçe suskunluk daha çok bastırıyor. adını ne koysam acaba … bilemiyorum.

bu ara sıkıntı ve sorunlar üst üste geliyor. 

5 yılımı verdiğim okulum … okul hemde ne okul, yaa seneler önce bitirenler gelip bana olum bak değerlendir okulunu, sonra çok arıycan bu günlerini derken kafa göz dalasım var onlara. ya bi git amcacım, nesini özlücem aq. üç aynı sınavdan arka arkaya aynı notu veren yavşak hocaları mı, yoksa çukurumu kazan elemanlar mı. saçmalıyorumdur belki de 5 sene daha geçince mum ışığında arıycam universite yıllarımı. bilemiyorum. belki de doğru düzgün talebelelik yaşamadığım için böle diyorum. bi anlaya bilsem zaten

okulu bırak, iş hayatı hepten boktan. ne kadar mal insanlar işe alınır anlamıyorum, zaten bu işler bu yüzden yürümüyor abi, şimdi sen birisini getirip bu şunun bi akrabası al sende çalışsın denilince işe almadan önce bir sorman gerek çocuğum bi “A” yazsana bakiim. ama yoooook nerde. tmm abi diip alıyo işe, eee sonuçtata ortada dağlar gibi çullanan bokları geri kalanlar taşıycak …

kurs hayatı da bir başka, gerçi şimdi düşünüyorum da, ne bok yedim şimdi başladım diye ama artık başladım geri adım atamam. hiç kalışamıyorum yaaa. 

kafam iyice sıyrılıyo. algılayamıyorum hiç bir şey. dönüp durup boşluk içinde turlar atıyorum sanki… monoton hayat bu olsa gerek …

en kısa zamanda yenilik yapmam lazım …

Bir Cevap Yazın

