içimdeki ben

Posted: 17 Nisan 2011 in Uncategorized

içimdeki siyahların dışa vurma ihtimali vardır belki. yaşanan olumsuzlukların, çekilen sitemlerin, kendimi kandırarak kafamda kurduğum saçma hayallerin hepsi birer birer yıkılıyor aslında. ve ben hala ayaktayım

şaşırmak yetmiyor artık, kendimi tanıyamıyorum diye bilirim buna belki de … bu kelimeyi hep karşımızdakı insanlar için kullanırken hiç bu kelimenin en çok kendimize yakıştığını anlamamıştım. ama şu an tüm hücrelerimle anlıyorum, insanın kendini tanıması, tanıya bilmesi mümkünsüz bir şey ve insan kendinin tahmin edemeyeceği şeyleri çok kolaylıkla ede bilirmiş …

yorgunum hayali direkler kurup ruhumu ayakta tutmaktan yorgunum, savrulan rüzgarlara karşı koymaktan yorgunum, gözlerimi belli belirsiz yerlere dikmekten alıkoyamıyorum mesela. huzurumu belki bir bardağın gölgesinde buluveriyorum, belki bir şarkının arka fon müziğinde. yada kafamda canlanan hayallerin yanında sessiz sakin bir köşede oturup izlerken. ve kendime gelme sebebim anca derinlikte ismimin defalarca tekrarlanması oluyor yada kendini bilmez birinin itilmesi beni durmadan yıkıldığım şu gri dünyaya sokuveriyor yeniden

yorgunum, savunmaktan kendimi, düşüncelerimi, fikirlerimi. yok oluşlar içinde kaybolan bir ihtiyarım sanki, eli kulağında yüzünde yaşanmışlıkların izleri, ellerinde kaderin ızdırapları, gözlerinin ışıltısı da kayb olmuş. kalp atışları farklı ve düşünmüyor artık hayatın oyunlarını yaşamıştır çünkü her türlü kalleşliyi. Beyazlamış saçlarından bir zamanlar kahkaha attığı yada derin hıçkırıklarını içine gömdüyü yılları okunuyor. Elindeki sigaranın dumanında görüyor bazen kendini, yada ciğerlerinden zevkle kovup çıkardığı dumanda hatırlıyor teker teker yıkılan hayallerini.

O şimdi daha cesur, daha güçlü ve hazır her şeye. Açmış evinin günbatımına doğru olan kapısını ve izlemekte denizin arkasına saklanan hain güneşi o güneş ki, acımasızca bir gün daha alıverdi onun hayatından. Ama korkmuyor artık ihtiyar hiç bir şeyden vurmuş hayatın dibine kadar ve bekliyor açık kapı arkasında beliriveren azrailini …

işte içimdeki ben ….

Bir Cevap Yazın

