kaçsam mı

Posted: 16 Nisan 2011 in Uncategorized

içimdeki huzursuzluğu bağıramamak bunaltıyor beni. ve kimseden hiç bir beklentin olmamak iyice kasıyor

bazen içindekileri böle salı vermek istersin ama bunu yapmadan önce karşındakına bakarsın ya, konuşulucak birisi mi diye … işte o zaman kahr olursun. aslında kahr olmak kelimesini sevmiyorum yada bunun yerine başka bir kelime kullansam daha iyi olurdu ama, bulamadığım için mi, yada uğraşmamak için mi … işte böle yazı veriyorum bende …

uğraşmacalar ne zaman biticek düşüncesi çok kötü mesela, ilk sorun neden oluyor tabii ki ama buna hiç bir zaman cevap bulamadığın için geçiyorum bu soruyu ve ikinci soruya geliyoruz. gerçi ikinci diye bir şey de olmuyor illa ki çok şey çıkıyor.

birisine güvenip bir sırr verirsen mesela illa ki, bi süre sonra ortalık lafı olucakmış, eskiden buna pek inanmıyordum abi, olmaz diyodum, ya erkek insan dediysem kendine gömmüştür diyorum ama, sonradan duyduklarım çok feci koyuyor be haji. bi hani kendin gibi güvendiyin insanlar olunca … olay iyice boka sarıyor

kaçmak … aslında çok yanlış bir şey biliyorum, çünkü kaçınca ne var ne yok kendinle götürüyosun, bunu da biliyorum, ama belki bir şık daha vardır diye düşünüyorum ya hep, bıkıyorum iyice.

yeni ortam yeni çevre yeni insanlar, içimin bunaltısını unutaim derken yeni saçmalıklar daha sararım diye korku da sarıyor

artık sevdiğim şarkılar da sarmıyor beni. oysa bi zamanlar saatlerce dinliyordum hatta kendimi kaptırdığımda avaz avaz bağırıodum ya… şimdi dinlenilmio bile …

aslında kafayı yormamak lazım belki de böle şeylere. sonuçta illa ki bir sonuç çıkıcaktır illa ki birisinin bir aksiliğinden dolayı patlak vericek her şey …

yada her şey gömülcek sonsuza kadar … işte bu zaman da birisinin insafı varsa … ki varsa … bir şeyler olurdu …

kaçsam mı …. bunca şeyi yanımda götürcemse boşu boşuna belki de, en iyisi burda gömülmek o zaman …

Yorumlar
  1. tespit diyor ki:

    güzel yazı baby sen biliyon bu işi.

  2. leylnehar diyor ki:

    yavas yavas iste ogrenioz🙂

Bir Cevap Yazın

