yuksek ateste gordugum ruya

Posted: 15 Nisan 2011 in Uncategorized

hastayim grip oldum aslında kötü bir şey ama avantajlarını diim abi yemek yatağa çay yatağa naz yapıosun ya bi de haha müthiş bir şey :)))

hea kötü taraf da o ki, ateş yüksek ya saçmalıosun hajı, ne var ne yok ötüosun🙂 yanında da birisi varsa tamamdır🙂

neyse öğle saatleri ben artık ateşten iice uçuştayım, uyku da bastırıyo derken, uyumuşum

Rüyamda gördüklerimi anlatmadan önce, kısa bilgi vericem sonra rüyanı anlatıcam ki, olaya fransız kalmayın

Şimdi, okulda bi arkadaş var, kız, bununla arkadaş olunca başımıza açılmayan oyun kalmadı, bir iki yavşakta facebook fake profil oluşturup saçma sapan mesajlar attı tehditli filan, ve bizde sonra o mail adresi ve şifreni bulduk. İşte rüyam bununla ilgili. Haydi başlıyorum

Okul kantinine giriyorum, bi bakıyorum ki, fake face adresinden yazan mal ve arkadaşı oturuyo yaklaşıyorum bunlara

– Lan yavşak naber

– suskunluk şaşkınlıkla bana bakıyo

– …. ( noktaların yerinde face fake ismini sölüyorum) yavşak unuttun mu bunu

– bu sefer tırslak bakışlarla bana bakıyo ama susuo hala ( ama bir şey sölüim rüya bile olsa o bakışlarla o kadar zevkli geldi ki anlatamam😀 )

– Lan piç sen beni mi attırıon okuldan

– ne diyorsun sen ya ( mal sanki olaydan haberi yokmuş gibi kıvırmaya çalışırken ben daha feci dalıyorum)

– Mal sen kiminle uğraştığının farkında bile deilsin galiba… Şimdi seni attırıim mi okuldan

tam da bu anda kolumdan birisi tutup beni geri çekio bi bakıorum benim dier arkadaş, noluyo lan derken abi arkadaş bu yavşağa bi dalıyo anlatamam kafa göz bodoslama giriyo tutamıyorum :)))

noluo aq derken uyanıyorum uykudan

ve olayın müthişliyine bakın

arkadaşa msj atıyorum, nbr lan, rüyanı anlatıyorum ve aldığım cevaba bayılıyorum

ii lik nolsun sen napıosun, ya sorma tevafukun da bu kadarı bende dün rüyamda kafa göz dalmıştım duvarları saydırıyodum

mesajı okurken sahip olduğum surat ifademi göstermek için bi smail olsaydi keşke diyorum şimdi😀

acaip kendime geldim galiba. ateş de bitti gitti

yarindan sıkı tempo iş kurs okul ve kurs hayatına devam ….

Bir Cevap Yazın

