neler oluyor …

Posted: 15 Nisan 2011 in Değişik yazılar

bir şarkı dinliyorum sabahtan akşama kadar dinliyorum … sıkılmadım bıkmadım daha da dinlerim

aklımda bin türlü hayal bin türlü fikir. ne oluyor neler oluyor diye düşünürken düşüncelerim her şeyi bırakmayı tavsiye ediyor. yapa bilir miyim diye düşünüyorum …. zann etmiyorum.

birisi için yaşamak ne kadar güzel ve cazip … attığın her adımı onun için atıyosun, bakışların düşüncelerin fikirlerin hepsi farklı oluyor ama sebebi nihayeti aynı kişiye bağlandığı için her şey çok başka geliyor.

vardır tabii ki bunun da acısı ama olsun diyorsun. Kafadan salladığınız her düşüncenin bir tarafı da hep bir yerlerde ona dokunuyor diye içinde sürekli bir kıpırdama olma ihtimali oluyor. ne güzeldir bu yaşam ne kadar tatlıdır. ama bir yere kadar . peki ya sonra diye düşünmeye başlarsanız eğer işte tam da o anda kayb edersiniz, gömülürsünüz en olmazların içine ve asla çıkamazsınız. her şey ama her şey feci şekilde üstten basınç yapar ve pes etmekten başka bir yol göremezsiniz

peki çözüm nedir acaba. İnanın daha bulamadım bende. Hani derler ya kel ilaç bilse kendi kafasına sürer diye. Aynı durum işte. 

Bazen gözlerimi gözlerine dalmış halde buluyorum kendimi böıe tüylerim diken diken oluyor içim kıpır kıpır sonra aniden kendime geliyorum noluyor diyorum ve silkiniyorum …

ne bu acaba… aşk sa deil, çok oldu aşktan geçeli. bağlılık mı yoksa onca yaşanmışlığın sonucu mu

uzun süreli ilişkiler evlilik gibidir bence. kayb oluyo harcanıyo her şey belli saatten sonra. eski tutku kalmıyo mesela eski bağlılık eski heyecan

mesela aniden tenin tenine dokunduğunda heyecanlanmıyosun için titremiyor. yada dudağından öptüğünde sıcaklık olmuyo

bu yüzden her şeyi yaşarken doya doya yaşamak lazım, içten içe. kavga ettiğinizde kasmamak lazım mesela. küfr et, hatta bir iki sert tokat at, ya boşalt içindeki zehri, kalırsa seni zehirler çünkü. kırmaktan korkma seviyorsa aff edicek çünkü. sakin kasma mesela

yada oyunlar oynamaktan çekinme. ne olsun ki çocuk deilsiniz. yastık kavgası yapın mesela, bırak evin her köşesi tüy olsun. yada sulama oynayın inanın çok zevkli. çamurda dolanın kaş göz çizin bir birinize, yağmurda dolaşın.

tüm bunları yaşayın bence. demem o ki, mutlu olmak için illa bir sürü para ve ülke dışı gezilere gerek yok

aynı tabaktan bir birinizi yedirmekle bile mutlu olursunuz mesela, yada içtiyiniz çorbayı yanlışlıkla bir birinizin üstüne dağıtmakla. parçaladığınız köfteyi paylaşamayıp ediceyiniz kavga bile bir mutluluk nedenidir belki …yeter ki görmeyi bile, göre bil …

dolu dolu yaşarsan eğer pişman da olmazsın asla. içinden geldiyi gibi, içinizden geldiyi gibi yaşayın ve inanın mutluluk bu yaşadıklarınızda hep …

Yorumlar
  1. tespit diyor ki:


    şairlerin belki de en fakiri,
    en imkansız aşkın başrol oyuncusuyum.
    ama sevda bu;
    nasıl çekilen kılıç girmiyorsa kınına,
    sevdadan da bir o kadar vazgeçilmiyor.
    istersen dostum dersin,
    soran olursa yine, ‘bir arkadaşım’ dersin.
    hatta bir gün evlenirsen;
    düğün davetiyeni kendi elinle verirsin.
    bir hiç kimse olduğum gibi,
    sitemsiz olmayı da bilirim.
    gözlerime biriken yaşları gizler,
    belki de,
    arkama bile bakmadan,
    çeker giderim!

    sevginin tanımını yapacaktık seninle.
    hani belki biraz da beynimizi yorup,
    işte sevgi böyle olmalıydı diyecektik.
    ama aşk bu;
    yaşanmıyor satırlardaki gibi.

Bir Cevap Yazın

