bu aralar her sey bir baska

Posted: 14 Nisan 2011 in Uncategorized

nedense hic bir sey istenilen gibi gitmio. aslinda biliyorum bu herkeste bole ama bi de kabullenme olayi var. Mesela cevreme bakiyorum da, kimse sikayet etmiyo gibime geliyo, yada her kes icinde buhran yasayipta dise mi mutluluk veriyo ne anlamiyorum

okul bitti universite bitiyo, dogru duzgun is falan derken omur geciyo resmen. Ama simdi sorulucak soru naptin bu hayatta. Tamam kabul ediyorum baya felsefe gibi bir sey ama, harbiden de baya aklima takildi. Yada hastalik Grip ve de ates vurdu kafayi ucurdu benim ondan bole dusunuyorum.

Her neyse de, abi simdi normal standart anne-baba sorularina bakarsak oglum/kizim hayatta bir sey kazan der. Nerdeyse her kes illa bir seyi kazanmak yada kazandirma ister. Iste bana bak ben bu kadar zahmet verdim sunu kazandim sunlara katlandim falan filan. Ya anlamadigim sey bu ki, bana ne kardesim senin zahmetinden, o senin hayatin senin sonucun da ortada, cumhurbaskanligi yapmiyorsun, devlet yonetmiyosun alt tarafi bi iscisin. Ha bana gelirsek ki kendi adima konusuyorum simdi, bu yasimda az sey kazanmadim haci simdi Allah icin, senelerdir farkli yerlerde calistim, okulu ii bitirdim universite normal bitiyo, tamam hepsi guzel deil ama e insaf artik her sey mukemmel olucak die bir sey de yok.

Ama niye, benim yaptigim her sey kucuk gozukuyor da eskilerin yaptigi seyler kahramanlik gibi anlamis degilim hala

Mesela, eskiden koyden gelipte, universite okumak kahramanlik otesi bir seydi, bi de ole bir gururla konusurlar ki, ben var ya ben koyumuzun ilk insani oldum universiteye gelen. sanki adam tas devrinden direk simdiki devre atlamis da bilmem neler yapmis. Abi simdi bana ne senin ilk yada son geldigin belki turunun tek ornegi bile ola bilirsin cok ta umurumda yani. sen simdi bi de benim devre bak, napiim simdi bende koye okumak icin gidiim ole mi, sehirden koye giden ilk ogrenci oluim. nasil fikir ama. Gerci bunu yapsam bile kimse sikine takmaz. hatta emin olun arkamdan kufr ederler Mal die.

e simdi napmami istiolar anlamiorm. abi okuyorum, calisiyorum kurs var ekstradan bunca bok arasinda esktra sikinti ve problemlerin uzerine bile gelmiorm ama. halen ayni bana gelince, bi bok yapmadin valla bi gun ayni lafi duydugumda tam da konunun ortasina bole sahanesinden sicicam alin size cok merakla beklediginiz bok diycem. Bakalim sonuc nasil olucak

neyse iste, guncel problemlerden birisi de bole … Haydi kalin saglicakla😉

Bir Cevap Yazın

