basliksiz

Posted: 14 Nisan 2011 in Uncategorized

– pist naber

– saol senden

– neden soguk davraniosun

– yooo, ne alaka

– bilmem sanki tuafsin yada gerkin icini sikan bi seyler var sanki ama anlatmiosun

( evet var tabii ki, ulan, daha 2-3 ay once sevgiliydik hatirliyonsa, sonra sictin agzima, sonra birak pesimi arkadas bile olamayiz diyip simdi 1-2 ay sonra, en yakin arkadas olalim seni kayb etmek istemiorm diyen birisne ne yazmami bekliosn. evt arkadasim – agzima sictigin icin bu haldeim mi ) …

tabii ki, bunlari yazmadim da, ama yazmayi cok isterdim …

bu yazisma, arkadaslikla baslayip sevgiye donusen ve sonra feci sekilde karsilikli agiz sicmalariyla biten ve sonra da sacma sepile en samimi arkadas olmaya calisan iki insanin konusmasi

simdi, birisi, tanistik kanka olduk. ama ole bole diil gercekten kanka, konusmamiz deli kufurlu daginik kafa da zaten ayni ya, hic kasmiorz aq. gel zaman git zaman derken. face zimbirtisindan bir yavsak fake profil olusturup, bize sikinti cikardi

e arkadasda dogal olarak cekindi ve arkadasligimizi bitirdik. Arada 10 ay gecti abi ama cok deisik oldu her sey. ve sonra msn uzeri konusmaya basladik. derken olaylar ii ce ciddiyete biniodu. gountulu konusmalar falan filan derken bi bakmisiz sevgili olmusuz haberimiz yok hatta bir birimize itirafi da, cevre tepkisiyle ettik😀 ne kadar boktan bir sey anlatamam. dusunsene arkadasin gelio dio ki, lan mal sen sevion la onu. sende diosun ki, harbi mi lan, seviom mu😀 haha

neyse, basladik cikmaya aq. simdi ciktigimiz sureyi belirtince kopmayin ama tmm mi, 1bucuk ay. ama abi ole bole diil dolu dolu yasadik bea. bazi sevgililerin yillara sigdiramicagini biz fazlasiyla sigdirdik bi 1bucuk aya. ama deli gibi de sevdim ne yalan soluim.

hatam ne oldu die sorarsaniz,fazla deger vermek, zaten yasayan biliodur bi gram fazla deger verirsin gotu kalkir . yada 4 s kurali, seveni sikerler abi cok dogru, ama tabi yasamayan bilmez.

neyse, bitme olayi nasil oldu hala anlams deilim. ama feci oldu

ama bir birimize yazdiklarimizi dediklerimiz gorseniz, resmen siktir cekioruz yaa. ve de bitti tum baglanti koptu. tabi social life oldugu icin msn’ler engellendi face’ler blocklandi😀, hea bi de numaralar deisti😀

neyse, abi bunalimdayim anlatamam. gelen noluyo dio, o kadar duydum ki, artik nein var dienin belasini sikicek durumdayim. okul basladi paso mort bunalim takiliom, kzi da gorunce ii ce siyiriom manyakca sinirli bakiorm fln

bir gun arkadasi msj atio iste, musaitsen konusmak istio die. noluo lan dedim, hayir ne istio fln dedim bnde, ya konusmak istio fln derken, ii tmm dedim musait oldugumda solerim arar dedim. msj attim arasin die

ve gizli numaran arama gelio ( normalde acmiorm gizli aramalari da bu oldugu icin actim ve de ole bole diil )

– bilmion mu lan gizli no’lari acmadigimi, onca yavsakliktn sonra numarani bilsem de ariycak deildim

– … (susuo)

– ne istiosn konussana

– … ( hala susuoo )

– alo orda misin, konusmucaksan kapatiorm

– her seyi unutup yeniden baslaya bilir miyiz, seninle arkadas olmk istiorm seni kayb etmek istemiorm

– … ( cart die girdi abi, simdi ben susuyorum, ne dicem ki bole bir seye … dusunsene sikti belani gecti, simdi her seyi unutup yeniden arkadas olalim die. otomatik akla 2 tane sey gelio, biri yetmedi ikinci defa sikicek belami, ikincisi, hala sevio mu lan :S )

– orda misin, konusur musun lutfen

– …. …. sey burdaim, da anlamadim nerden cikti

– bu gun okulda cok kotu baktin bana, hatta sinirli, biliyorum hakk ettim daha beterini hakk ettim ama …

– hayir alakasi yok, sna sinirli deildim ( nereye kiviriom die dusundum aklimda, lan nasil ona sinirli deildim, kopek gibi sinirliydim iste, niyesini bilmiorm ama )

– o zmn arkadas olalim seninle cok ii anlasioduk arkadasken, seni kayb etmek istemiorm

– ii sen bilirsn tmm …

 

ya simdi bole bi boktanlik yasamak ne demek anlamiorm zaten belli cunku hala soktayim. gerci sok diil de, baska bi sey. cunku ne istedigimi de bilmiorm … baya dusunmek lazim bakalim sonuc nolucak

Bir Cevap Yazın

