sacma sinav

Posted: 11 Nisan 2011 in Uncategorized

alttan dersim kalmisti bu gun girdim. sinav iyi gecti diye bilirim, cunku ayni alan uzre kendimi gelistiriyorum, ama niye alttan kaldi diye sorarsaniz, simdi haci ne diim, hoca yavsak takti mi takio aq. adam donem ici aktivitelerimi girmedi, niyeymis, hosuma gitmedi, hocam dedim ama yanimda hepsine not yazdinz dedim, sonra baktim ii deildi dedi, e olamaz dedim sildim hemen, adam ne dese begenirsiniz, hatirladim da dogru deildi. simdi ne desem az deil mi bu hocaya. neyse bunu siktir ediorum da. anasini satiim vize geldi, asagi yukari yazdim ortalama 70-80 bekliyorum. ve dank, 43, gittim hocaya dedim ki, bole bole beklemiodum bu kadar, adam kalkti bana dio ki, ne simdi sen bana yalanci mi diosun, ya ne alakasi var falan derken kendimi kapi disinda buldum

neyse artik, finalde hall ederiz dedim ve onume baktim ve de geldi final, girdim finale. yine ayni ortalama 80lik puan verdim, bi sure gecti, sonuclar cikti ve ben sok sonuc gine 43. ulan yavsak 42yaz bari nie ayni yaziosun :S anlamadim gine kalktim gittim hocaya. yine ayni konular falan filan  ii ce uyuz oldum artik bole hocayi disarda yakalarsam dalicam yani o kdr uyuzum

e bi sans daha var dedim, butunleme olayi, ama ole bole diil deli gibi calisiorum. neyse geldi but tarihi. girdim sinava. yine ayni puan bekliyorum ki, bu sefer hepten koptum gelmisini gecmisini …’tigimin hocasi bu gine 43. nasl olur arkadas dedim direk bolum baskanina gittim, ayni sacmaliklarla gonderdiler ordan oraya derken bi baktim is isten gecmis. e simdi bu gun de alttan sinavina girdim

hoca deyismismis, ilk bu haberi duydugumda mutlu oldum, ii dedim. neyse sinava girdiorum bu gun lan sinfa girdim sasirdim masalar tasinio falan filan. sanki cumhurbaskani olmak icin sinava girioruz

abi ole bole diil. neyse kagitlar paylandi, yazdim hatta ii oldu die dusunuorum ama bu dersten bi sacmaligim var, her turlu girio. o yuzden hic bi sekilde beklenti olmadan sadece notun cikmasini bekliorum

hayirlisi bakalim😀

Bir Cevap Yazın

