Sinavlar

Posted: 10 Nisan 2011 in Uncategorized

ah bu sinavlar. eminim her kesin en sacmasindan tut mantiklisina kadar arizasi ve de sorunu vardir sinavlarla

yarin da benim olucak

5 yillik universite hayatimin son sinfina geldim ama bi turlu sevemedim aq bu sinavlari. ulan nesini seviim ki, bir sinif icinde 20 ogrenci ve de bunlara gozetmen olarak 3 asistan, 2 hoca, arada bolum baskani girio dier hocalar girio.

birak sinavi insan hocalari gorunce bile stress yasio bide bundan sonra gel sinav dusun

uzerine bi de ikide bir, onune don kagidina bak, atarim, disipline veririm laflari da duyuyorsun yaa, tamamdir abi. sen simdi bu sinavdan bekle 90 almayi, eee sonucda 40 gelince kufr etme kimseye. ne bicim bi sistem bu lan anlamdim ki.

bi de okul en ii okuldur diolar . siktirin lan, yillik nerdeyse 2000$ veriorum ki, bunun iki uc katini bile verenler var, dogru duzgun kantin bile kalmadi aq😀

offf offf bi kurtulsam da su okulda kendime gelsem die dusunuorum ve eminim benim gibi dusunen kac kisi varsa katiliodur bana.

Bir Cevap Yazın

